افتتاح کلینیک کاشت موی جدید رونالدو در ماربیا

افتتاح کلینیک کاشت موی جدید رونالدو در ماربیا

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو از نظر ورزشی شرایط خوبی دارد. پرتغال به یک هشتم نهایی یورو رسیده است و ستاره پرتغالی مشترکا با علی دایی عنوان بهترین گلزن تاریخ بازیهای ملی را در اختیار دارد اما ستاره پرتغالی به فعالیت هایش خارج از زمین فوتبال ادامه می دهد.

به گزارش فوتبالی، رونالدو به سرمایه گذاری در حوزه های مختلف ادامه می دهد تا درآمدهای خود را گسترش بدهد و یکی از این سرمایه گذاری ها در حوزه کاشت مو است. رونالدو که دو سال پیش در اسپانیا یکی از کلینیک های خود را در مادرید راه اندازی کرده بود حالا تصمیم گرفته است که در منطقه شیک ماربیا نیز یکی از شعبه های کلینیک خود را افتتاح کند.

در حقیقت گروه اینسپاریا که در این پروژه رونالدو را همراهی می کند، یک بیمارستان بلا استفاده در شهر ماربیا را برای ده سال با اجاره ماهانه 20 هزار یورو برای این کار انتخاب کرده است. از سویی قرار است که برای تبلیغات این کلینیک پنج میلیون یورو هزینه شود.

کلینیک کاشت موی جدید رونالدو در ماربیا چهار هزار متر مربع مساحت دارد که پانزده اتاق عمل، چندین سالن ریکاوری، دفتر مشاوره در آن آماده خواهد شد. البته کلینیک های دیگر رونالدو در خارج از اسپانیا در شهرهایی نظیر ماربیا، لیسبون، آلگاروه، براگا و پورتو (دو تا) مشغول به کار هستند. قرار است که شعبه جدید این کلینیک در شهر میلان در ایتالیا تاسیس شود و بعد از آن نیز نوبت کشورهای فرانسه، بلژیک و المان خواهد بود.

4125