آلابا: از همان ابتدا رئال مادرید در صدر لیست اولویت‌های من قرار داشت

آلابا: از همان ابتدا رئال مادرید در صدر لیست اولویت‌های من قرار داشت

پایگاه خبری فوتبالی - داوید آلابا مدافع فصل آینده رئال مادرید به شدت از پیوستن به این باشگاه خوشحال است. 

به گزارش فوتبالی، داوید آلابا در ابتدای ماه ژوئن به صورت رایگان از بایرن مونیخ به رئال مادرید پیوست. لوس بلانکوس در هفته گذشته سرخیو راموس را از دست دادند و حالا قرار است که این مدافع اتریشی جای سرخیو راموس با تجربه را پر کند. 

به نقل از مارکا، آلابا در طول دوران فوتبالی‌اش در آلمان موفق به کسب ده قهرمانی بوندس لیگا و دو قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا شد. آلابا که در حال حاضر همراه با تیم ملی اتریش در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2020 قرار دارد، به خبرنگاران گفت: "رئال مادرید در صدر لیست اولویت‌های من بود و تصمیم گرفتم که به این باشگاه بپیوندم."

آلابا همچنین در خصوص رویارویی تیمش با ایتالیا در مرحله یک هشتم نهایی گفت: "بازی بسیار خاص و ویژه‌ای نه تنها برای من، بلکه برای کل تیم و کشور اتریش است. برخی از بازیکنان پیش من آمدند و پرسیدند که چگونه با این شرایط و فشار کنار بیایند، اما باید بگویم که بازیکنانی نیز در اتریش حضور دارند که بازی در بالاترین سطح را تجربه کردند. من نگران بازی مقابل ایتالیا نیستم، زیرا اتریش تیمی با کیفیت بالاست و فکر می‌کنم که می‌توانیم توانایی‌های خود را در این بازی به همگان نشان دهیم."

4416