افشاگری فلورنتینو پرز درباره زیدان، راموس، امباپه، بیل و آنچلوتی

افشاگری فلورنتینو پرز درباره زیدان، راموس، امباپه، بیل و آنچلوتی

پایگاه خبری فوتبالی - فلورنتیو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید درباره خیلی از موضوعات مهم صحبت کرد. 

به گزارش فوتبالی، پرز روز پنج شنبه در رادیو اسپانیا حضور پیدا کرد و درخصوص مسائل مربوط به لوس بلانکوس و همچنین وضعیت فوتبال در سال 2021 صحبت کرد. 

سرخیو راموس

به نقل از مارکا، پرز ابتدا درباره راموس گفت: "من زمان سختی را در مراسم خداحافظی راموس گذراندم. سرخیو را همچون پسرم دوست دارم. من با او در کنفرانس خبری حضور نداشتم، زیرا در گذشته نیز همراه هیچ بازیکنی در این کنفرانس‌ها حضور پیدا نکردم. من سرخیو راموس را تحسین می‌کنم. او یک اسطوره در رئال مادرید است و من و هواداران همیشه این را به خاطر خواهیم سپرد. ما به او پیشنهاد تمدید قرارداد با یک زمان مشخص دادیم و او پیشنهاد ما را رد کرد. او درخصوص چیزهای دیگری فکر می‌کرد و می‌دانید که زندگی ادامه دارد. رئال مادرید همیشه خانه اوست. من خوشحال خواهم شد که راموس به یک باشگاهی برود که بهتر از ما به او پیشنهاد داده است."

زین الدین زیدان

"وقتی زیدان رفت، تعجب نکردم. سال بسیار سختی بود. من یک بعد از ظهر کامل را صرف متقاعد کردن او کردم تا این باشگاه را ترک نکند. من به جان نوه‌هایم قسم می‌خورم که نامه زیدان را نخواندم، اما می‌توانم بگویم که زیدان خودش این نامه را ننوشته. این کار زیدان نبود. من او را به خوبی می‌شناسم. زیدان چون خسته بود از این باشگاه رفت. دلیل ترک زیدان، من یا رسانه‌ها نبودیم."

ایکر کاسیاس 

"ایکر در شرایط مناسبی این باشگاه را ترک نکرد. من در آن شب به او زنگ زدم و درخواست یک مراسم برای خداحافظی کردن با او گرفتم. چیزی که اتفاق افتاد همین است. شاید او در روز قبل آن، در شرایط مناسبی قرار نداشت. همه او را با لقب اسطوره و یکی از بهترین‌های تاریخ به خاطر سپرده‌اند."

کیلیان امباپه 

"هواداران رئال مادرید خواستار حضور بهترین بازیکنان در این باشگاه هستند. من می‌دانم که طرفداران چه می‌خواهند. آن‎ها هم می‌دانند که شخص من، تیمی با وجود سوپر استارها و بازیکنان جوان می‌خواهم. نمی‌خواهم درباره بازیکن دیگر باشگاه‌ها صحبت کنم. مذاکرات ما بعد از مسابقات یورو 2020 آغاز خواهد شد. مردم به من اعتماد کنند."

گرت بیل

"گرت بیل یکی از بهترین بازیکنان اروپاست. من فینال لیگ قهرمانان 2018 و ضربه قیچی، ضربه سرش در لیسبون، کورس او با بارترا در دیدار ال کلاسیکو را به یاد می آورم."

رافائل واران

"در روزنامه‌ها شنیده‌ام که او می‌خواهد از این باشگاه برود و من چیزی نمی‌دانم. او در یورو حضور دارد و ما بعد از آن درباره تمدید قرارداد صحبت خواهیم کرد. من با بازیکن صحبت نکرده‌ام و نمی‌دانم چه چیزی می‌خواهد. اگر بخواهد رئال را ترک کند، به ما خواهد گفت و اگر بخواهد بماند هم به ما می گوید. یک سال از قرارداد واران باقی مانده و فعلا هیچ پیشنهادی از دیگر باشگاه‌ها دریافت نکرده‌ایم."

مارسلو

"یک سال دیگر از قرارداد مارسلو باقی مانده و در فصل آینده کاپیتان تیم خواهد بود. او خیلی وقت است که در این باشگاه است. پیدا کردن کسی مثل مارسلو خیلی سخت است. در کنار روبرتو کارلوس، یکی از بهترین مدافع چپ‌های تاریخ است.

کارلو آنچلوتی

"ما از انتخاب کردن آنچلوتی، پینتوس (مربی بدنسازی) و دیگر اعضایش خوشحال هستیم. ما از ابتدا به او فکر می‌کردیم و به این نتیجه رسیدیم که کارلتو می‌تواند انتخاب خوبی باشد. من با پوچتینو، آلگری و یا کونته مذاکره‌ای نکردم."

4416