رسمی؛ کیران تیرنی قراردادش را با آرسنال تمدید کرد

رسمی؛ کیران تیرنی قراردادش را با آرسنال تمدید کرد

پایگاه خبری فوتبالی - کیران تیرنی مدافع اسکاتلندی باشگاه آرسنال تائید کرد قراردادش با این باشگاه به مدت پنج فصل دیگر تمدید کرده است. او در گفت و گوی زنده با صفحه رسمی باشگاه آرسنال در فیسبوک این خبر را اعلام کرد. 

به گزارش فوتبالی، کیران تیرنی یکی از معدود بازیکنان خوب توپچی‌ها در فصل گذشته بود. او در سال 2019 به آرسنال پیوست و توانست خیلی سریع جایگاه ثابتی در ترکیب آرتتا پیدا کند. 

به نقل از سایت گل، پس از تیرنی، باشگاه آرسنال نیز به صورت رسمی این خبر را در وبسایت خود تائید کرد. میکل آرتتا سرمربی این باشگاه گفت: "این خبر خیلی برای ماست. به عنوان مربی باشگاه و به نمایندگی از کادر فنی اعلام می‌کنم که کار کردن با کیرات تیرنی لذت بخش است. کیفیت، انرژی، تعهد و حرفه‎‌ای گری‌اش مثال زدنی است. او نه تنها در روزها مسابقه، بلکه در تمرینات نیز در بالاترین سطح کار می‌کند."

ادو گاسپار مدیر فنی این باشگاه نیز افزود: "خیلی خوشحالیم که توانستیم قراردادی پنج ساله با کیران تیرنی ببندیم. هرکسی که بازی کیران را تماشا کرده باشد، خیلی سریع به کیفیت و توانایی‌های بالای او پی خواهد بود، اما من به شما می‌گویم که او در خارج از زمین نیز فردی فروتن و خوش صحبت است."

4416