سپاهان به دنبال جذب قطعی مغانلو

سپاهان به دنبال جذب قطعی مغانلو

پایگاه خبری فوتبالی- مدیران باشگاه سپاهان به دنبال جذب مهاجم شماره 70 پرسپولیس هستند.

به گزارش فوتبالی،شهریار مغانلو مهاجم نوک پرسپولیس برای ماندن در این تیم وضعیت مبهمی دارد و هنوز مشخص نیست که او فصل بعد پیراهن کدام تیم را بر تن خواهد کرد.

درخشش شهریار مغانلو در خط حمله پرسپولیس باعث شده تا یحیی گل‌محمدی در جلسه ای که با جعفر سمیعی برگزار کرد از هفته‌ها قبل خواهان حفظ این بازیکن برای فصل بعد باشد. آخرین اخبار اما حاکی از آن است که مذاکرات پرسپولیس با سانتاکلارا هنوز به نتیجه قطعی نرسیده و اتفاقا چالش‌هایی میان دو باشگاه ایجاد شده که ممکن است پروسه انتقال قطعی مغانلو به پرسپولیس را با مشکل مواجه کند. 

اخبار دریافتی حاکی از این است که باشگاه سپاهان نیز علاقمند به جذب این مهاجم گلزن قرمزها است و با توجه به اینکه سجاد شهباززاده هنوز برای ماندن در جمع شاگردان محرم نویدکیا با مدیران این باشگاه به توافق نرسیده باشگاه سپاهان در پی جذب بازیکنی است که بتواند خصوصیات شهباززاده و کی روش استنلی را داشته باشد و در این میان چه کسی بهتر از شهریار مغانلو.

گفته می شود سپاهانی ها در نامه ای به باشگاه سانتاکلارا آمادگی خود را برای تامین نظر مدیران این باشگاه پرتغالی و جذب شهریار مغانلو در فصل آینده اعلام کرده اند، مدیران سانتاکلارا تاکید کرده‌اند این بازیکن باید تمایل خود را برای حضور در باشگاه بعدی‌اش اعلام کند تا این مذاکرات بتواند جنبه رسمی تری پیدا کند.

ابراهیم شکوری سخنگوی باشگاه پرسپولیس چهارشنبه شب در گفت‌گو با برنامه ورزشگاه در شبکه پنج ضمن تایید این خبر درباره این موضوع گفته بود که چند باشگاه دیگر ایرانی به دنبال خرید مغانلو هستند: "شهریار مغانلو یک قرارداد لاتین سانتا کلارای دارد و ما قرضی او را جذب کردیم. کار ما سخت است و همین امروز من با مدیر ورزشی سانتا کلارا صحبت کردم. خوشبختانه بگویم یا متاسفانه، خوشبختانه اینکه پول در ایران هست و چنین ارقامی را برای خرید یک بازیکن پیشنهاد می‌دهند.از یک طرف هم ناراحت می‌شود که اصلا این ارقام قابل پرداخت هست یا نه."

او درباره رقم رضایت نامه گفت: "بیشتر از یک میلیون دلار نیست، صحبت کردن درباره یک میلیون دلار ساده است اما وقتی ضربدر 25 هزار تومان کنیم یک دفعه میبینیم رقم 25 میلیاردی می‌شود."

پرسپولیسی‌ها در این چند هفته مذاکراتی را با باشگاه پرتغالی برای گرفتن رضایت‌نامه مغانلو انجام دادند ولی پیشنهادی که مدیران سانتاکلارا به پرسپولیس داده‌اند یک پیشنهاد سنگین است. آنها برای صدور رضایت‌نامه مغانلو خواهان دریافت مبلغ 300 هزار دلار هستند." 

باشگاه پرسپولیس اما به دنبال این خواهد بود تا شرایط صدور رضایتنامه به شکلی نباشد که نظام مالی این تیم را به دردسر بیندازد و طبق برنامه‌ای که در نیم فصل و در مقطع پنجره زمستانی دنبال کردند، بار دیگر رضایت باشگاه سانتاکلارا را برای صدور رضایتنامه این مهاجم ایرانی فراهم سازند.

باید دید مدیران پرسپولیس با توجه به اعتماد کادرفنی به این مهاجم، قادر خواهند بود شرایط را برای ادامه همکاری شهریار مغانلو با پرسپولیس طی فرصت باقیمانده تا پایان قرارداد قرضی این بازیکن شکل دهند یا این سپاهانی ها هستند که این مذاکرات را جدی تر پیش خواهند برد تا بتوانند مغانلو را از چنگ پرسپولیس در بیاورند.

7655