تصویری که ثابت می‌کند برونو فرناندز در نوجوانی شباهتی به فوتبالیست‌ها نداشته!

تصویری که ثابت می‌کند برونو فرناندز در نوجوانی شباهتی به فوتبالیست‌ها نداشته!

پایگاه خبری فوتبالی - یک تصویر قدیمی ثابت می کند که مربی قدیمی برونو فرناندز حق دارد که بگوید این بازیکن شبیه فوتبالیست ها نبوده است!

به گزارش فوتبالی، ستاره 26 ساله منچستریونایتد قبل  از زمان کشف شدنش در سن هفده سالگی در تیم بواویستا در پرتغال مسیری طولانی را طی کرد. مائورو بورگتی یکی از اولین کاشفان این بازیکن بود که به عنوان مدیر آکادمی تیم نووارا، این بازیکن را در سال 2012 به فوتبال ایتالیا برد.  بورگتی در مصاحبه با گاتزتا در مورد این این بازیکن گفت:"برونو فرناندز خیلی معمولی و ساده به نظر می رسید اما به تدریج پخته تر شد. وقتی به تیم ما ملحق شد به هیچ وجه شبیه فوتبالیست ها نبود."

در حقیقت در آن زمان بازیکن اسبق اسپورتینگ از نظر بدنی جثه کوچکی داشت و شلوار جین جیب دار می پوشید و گوشواره به گویش هایش آویزان می کرد و موهای بلندی به رنگ قهوه ای داشت.  البته بورگتی می گوید که شخصیت و اخلاق کاری فرناندز ربطی به چهره اش نداشت. وی گفته بود:" او شخصیت فوق العاده ای داشت و  همین ویژگی است که او را در فوتبال دنیا متمایز می کند. تا جایی که می دانم ما تنها باشگاهی بودیم که در آن زمان می خواستیم او را بخریم و بلافاصله پیشنهاد ما را پذیرفت. او سخت تلاش کرد تا زبان ایتالیایی را یاد بگیرد. به گروه ملحق شد و خیلی سریع مورد استقبال قرار گرفت چرا که می توانست رابطه خوبی با هم تیمی هایش ایجاد کند. گاهی مادر یا نامزدش برای دیدنش می آمدند. او شخصیتی بسیار صمیمی بود و شهرت نیز او را عوض نکرده است. قدرت اصلی او ذهنی و بدنی هستند. "

حالا سان تصویر بامزه ای از برونو منتشر کرده است که بیشتر شبیه نوجوان های بدقلق و بیکاری است که در کوچه ها جمع می شوند و به همین بهانه نوشته اند که کاشف برونو فرناندز راست می گفته که او شباهتی به فوتبالیست ها نداشته است!

4125