پیترز: رونالدو فقط مرغ، بروکلی و برنج می‌خورد

پیترز: رونالدو فقط مرغ، بروکلی و برنج می‌خورد

پایگاه خبری فوتبالی - دودا پیترز هافبک گینه ای الاصل، ملیت کشور بلژیک را پذیرفته است و در تیم زیر 23 سال یوونتوس عضویت دارد و به همین خاطر کریستیانو رونالدو را به خوبی می شناسد.

به گزارش فوتبالی، پیترز حالا به بهانه بازی یکشنبه آینده میان بلژیک و پرتغال در شهر سویا در مورد رونالدو صحبت کرد و گفت:" همیشه غذای یکسانی دارد: کلم بروکلی، مرغ و برنج. چند لیتر آب می خورد و هیچ خبری از کوکاکولا نیست."

پیترز 22 ساله تنها بلژیکی ایست که تجربه حضور در بازیهای رسمی را کنار رونالدو دارد. وی در ادامه بیان کرد:" رونالدو همیشه و در همه جا می خواهد برنده شود و با وجود آن که در حال حاضر به خوبی من را نمی شناخت، با این وجود سعی کرد که در آن بازی از من استفاده کند و با هم بازی می کردیم. او باعث می شود که بازیکنان جوان رشد کنند. این یک ویژگی بسیار مثبت است."

این هافبک در مورد حضور رونالدو در سالن بدنسازی هم صحبت کرد:" مدتی به سالن بدنسازی می رفتم و رونالدو هم آن جا بود. من را تحت تاثیر قرار می داد. بدن بی نظیری به عنوان یک فوتبالیست دارد و هر چند که من هم عضلانی هستم اما در آن روز فکر کردم:" هنوز باید کارهایی انجام بدهم." اما او سالهاست که به شکل دیوانه واری کار می کند. کریستیانو شخصیت بسیار فوق العاده ای دارد. به هیچ وجه مغرور نیست اما فوتبال را خیلی جدی می گیرد. در اتوبوس تقریبا با هیچ کسی صحبت نمی کند. البته گاهی با هم در مورد بازیکنان بلژیکی صحبت کرده ایم. رونالدو خیلی به لوکاکو احترام می گذارد و برای غلبه بر بلژیک بسیار هیجان زده است."

4125