پیام تبریک تولد سوارز برای مسی: تولدت مبارک پسر کوچولو!

پیام تبریک تولد سوارز برای مسی: تولدت مبارک پسر کوچولو!

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا امروز 34 ساله شد و بازیکنان مختلف و کسانی که با او هم‌بازی و دوست بوده اند، به او به شیوه های متفاوت تبریک گفتند.

به گزارش فوتبالی، یکی از صمیمی ترین دوستان لیونل مسی، لوئیس سوارز است. این دو در دوران حضور سوارز در بارسلونا بسیار با هم صمیمی شده بودند به طوری که رفت و آمد خانوادگی داشته و خارج از زمین فوتبال هم تبدیل به دوستانی صمیمی و خانوادگی شدند.

اکنون به مناسبت تولد 34 سالگی لیونل مسی، لوئیس سوارز به او تبریک گفته است. بازیکن اروگوئه ای این کار را با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام انجام داده است. سوارز با انتشار یک تصویر از خودش در کنار مسی در بخش استوری های اینستاگرامی نوشته است:"تولدت مبارک پسر کوچولو! البته دیگر این لقب برایت مناسب نیست. از این روز لذت برده و آن را جشن بگیر." بدین ترتیب سوارز ضمن یک شوخی کوچک با لیونل مسی، تولد او را هم تبریک گفته است.

اکنون هم سوارز و هم مسی در رقابت های کوپا آمریکا 2021 هستند و باید دید که در نهایت چه نتایجی را در این بازی ها به دست می آورند و با چه عملکردی جام ملت های آمریکای جنوبی را ترک می‌کنند.

1470