نبی فقط 2076 رای در انتخابات شورای شهر تهران گرفت

نبی فقط 2076 رای در انتخابات شورای شهر تهران گرفت

پایگاه خبری فوتبالی- دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال در انتخابات شورای شهر رای زیادی نیاورد. 

به گزارش فوتبالی، مهدی محمدی نبی دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال و عضو سابق هیات مدیره باشگاه پرسپولیس که در ششمین دوره انتخابات شورای شهر تهران کاندیدا شده بود در پایان شمارش آراء نتوانست مجوز حضور در پارلمان شهری را به دست بیاورد.

نبی در انتخابات شورای شهر در مجموع 2076 رای کسب کرد و در رتبه 152 قرار گرفت تا از رسیدن به جمع منتخبان شورای شهر باز بماند.

مهدی محمد نبی که در فدراسیون فوتبال جانشین ابراهیم شکوری شده بود، پس از انتخابات این فدراسیون و انتخاب شهاب‌الدین عزیزی خادم به عنوان رئیس جدید این فدراسیون، از سمتش کناره‌گیری کرد. 

خیلی‌ها کنار رفتن نبی از دبیرکلی فدراسیون فوتبال را به حضور احتمالی و مجدد او در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس ارتباط می دادند اما او قصد داشت در یک عرصه جدید مدیریتی وارد شود که نتوانست رای اعتماد لازم را از مردم کسب کند تا در این راه موفق نبود. شاید نبی فکر می کرد به خاطر عضویت در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس و پرسپولیسی بودن و سابقه سرپرستی تیم ملی در دوران حضور کی روش، بتواند رای زیادی بدست بیاورد اما محاسبات او درست از آب درنیامد.

در هر حال مدیران فوتبالی بسیاری بوده اند که نتوانسته اند در انتخابات مجلس و شورای شهر رای بیاورند. البته در این میان باید حبیب کاشانی را یک استثنا دانست که بازهم توانست به واسطه قرار گرفتن در یک لیست مورد حمایت اصولگرایات، عضو شورای شهر تهران شود.

۷۶۵۵