بازگشت ستاره استقلال به ترکیب اصلی/ سرگیجه مجیدی برای انتخاب مطهری و رمضانی

بازگشت ستاره استقلال به ترکیب اصلی/ سرگیجه مجیدی برای انتخاب مطهری و رمضانی

پایگاه خبری فوتبالی - مهدی قایدی در بازی با گل گهر سیرجان به عنوان یار فیکس به میدان خواهد رفت.

به گزارش فوتبالی، قایدی که در بازی گذشته آبی پوشان مقابل پدیده مشهد به دلیل غیبت طولانی در تمرینات نیمکت نشین شد و از ابتدای نیمه دوم به زمین رفت، حالا دوباره به ترکیب اصلی برخواهد گشت.

مهاجم تکنیکی استقلال در بازی با پدیده چند ثانیه بعد از حضورش در زمین پاس گل اول را به آرمان رمضانی داد و گل دوم تیمش را نیز خودش در دقایق پایانی وارد دروازه تیم مشهدی کرد.

حالا با توجه به حضور مستمر قایدی در تمرینات روزهای گذشته استقلال این مهاجم به ترکیب اصلی تیمش مقابل گل گهر برمی گردد.

فرهاد مجیدی تصمیم گرفته از وجود قایدی در ترکیب اصلی بازی فردا استفاده کند. این در حالی است که ارسلان مطهری و آرمان رمضانی هم در بازی با پدیده عملکرد خوبی داشتند و اگر مجیدی بخواهد با سیستم همیشگی ۲-۵-۳ به میدان برود، باید یکی از این دو مهاجم را روی نیمکت بنشاند.

در این شرایط احتمالا دارد سرمربی آبی ها برای بازی با گل گهر تغییر سیستم بدهد و تیمش را با روش ۱-۳-۲-۴ به زمین بفرستد. در این شرایط آرمان رمضانی مهاجم نوک آبی پوشان خواهد بود و قایدی و مطهری به عنوان دو گوش چپ و راست بازی خواهند کرد تا هر ۳ فوروارد آبی ها در ترکیب اصلی قرار بگیرند.

چیزی که مشخص است قایدی مقابل گل گهر فیکس خواهد بود و حال باید دید مجیدی درباره بازی کردن مطهری یا رمضانی چه تصمیمی خواهد گرفت.

1470