نوستالژی؛ کودکی کریستین اریکسن

نوستالژی؛ کودکی کریستین اریکسن

پایگاه خبری فوتبالی – کریستین اریکسن تیتر اصلی رسانه‌ها در ۲ هفته اخیر بوده. او بازیکنی فنی است و اصلا حاشیه ندارد اما این بار به خاطر یک اتفاق به تیتر رسانه ها تبدیل شد. به خاطر یک حادثه که در ددیار دانمارک مقابل فنلاند اتفاق افتاد.

به گزارش فوتبالی،اریکسن ۲۹ ساله از همان کودکی به فوتبال علاقه داشته و یک سایت خبری نوشته در ۳ سالگی شروع به بازی کرده. اریکسن فوتبال خود را از تیم محلی میدلفارت آغاز و پله پله پیشرفت کرده.

او شانس حضور در تمرینات میلان، چلسی و بارسلونا را داشته اما در هر ۳ باشگاه رد شده. پدر او طرفدار چلسی است و خود اریکسن هم ۲ بار به تمرینات این تیم رفته اما زمانی که شانس حضور در آکادمی چلسی را برای سومین بار داشته پدرش دیگر اجازه نداده.

نوستالژی؛ کودکی کریستین اریکسن

اریکسن در نهایت در سال ۲۰۰۸ به آکادمی آژاکس می‌رود و ماجراجویی‌اش را آغاز می‌کند. او بیش از ۱۱۳ بازی برای آژاکس انجام می‌دهد، سپس به تاتنهام می‌رود و از سال ۲۰۲۰ هم در اینتر بازی می‌کند. اریکسن سابقه ۱۰۹ بازی ملی و ۳۶ گل را در کارنامه خود دارد.  حال باید دید باز هم شاهد هنرنمایی او در زمین چمن خواهیم بود یا پایان کتاب فوتبال اریکسن فصل یورو و آن حادثه خواهد بود.

1101