عکس؛ گل به خودی مضحک دروازه‌بان اسلواکی به سبک اسپک والیبال!

عکس؛ گل به خودی مضحک دروازه‌بان اسلواکی به سبک اسپک والیبال!

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در آخرین بازی های دور گروهی یورو 2020، اسپانیا به مصاف اسلواکی رفت و در نهایت موفق شد با نتیجه 5 بر 0 به پیروزی برسد که در این بازی گل اول برای اسپانیا به شکل مضحکی توسط دروازه بان اسلواکی به ثمر رسید که یک گل به خودی عجیب و غریب بود.

به گزارش فوتبالی، در حالی که شوت بازیکن تیم ملی اسپانیا به تیرک افقی دروازه خورده بود، این توپ به بیرون نرفته و به سمت بالا رفت و ارتفاع گرفت. دروازه بان اسلواکی پس از آنکه جایگیری کرد، قصد داشت توپ را راهی کرنر کند اما به طرز فاجعه باری به سبک ضربات اسپک یا همان آبشار در والیبال، توپ را وارد دروازه خودی کرد تا یکی از عجیب ترین و مضحک ترین گل به خودی های تاریخ فوتبال به ثمر برسد!

در واقع دروازه بان اسلواکی دست چپ خود را روی تیرک دروازه گذاشت و قصد داشت با دست راستش توپ را به سمت بیرون هدایت کند اما با عدم تمرکز و زدن ضربه اشتباه به توپ، آن را به درون دروازه خودی هدایت کرد و بدین ترتیب اسپانیا را پیش انداخت تا شب فاجعه باری در انتظارش باشد و در نهایت در آن بازی 5 گل دریافت کرد و از مقصران اصلی شکست تیم ملی کشورش بود. البته او پیش از این اشتباه فاجعه بار، یک پنالتی را از آلوارو موراتا گرفته بود.

1470