سرمربی دانمارک: پپ گواردیولا استیو جابز فوتبال است!

سرمربی دانمارک: پپ گواردیولا استیو جابز فوتبال است!

پایگاه خبری فوتبالی – سرمربی تیم دانمارک از علاقمندان پر و پا قرص پپ گواردیولا است.

به گزارش فوتبالی، جدا از اتفاقی که برای اریکسن افتاد، کسپر هیولمند را باید یکی از موفق ترین مربیان یورو دانست که  تیمی بسیار خوب روانه رقابت ها کرده است. دانمارک تحت هدایت او بسیار زیبا بازی می‌کند و حال طبق گفت و گویی که مارکا از او منتشر کرده مشخص شده هیولمند از هواداران جدی پپ گواردیولا و سبک مربیگری او است.

هیولمند، سرمربی تیم ملی دانمارک درباره مربیگری پپ گواردیولا گفته: او فوتبال را به سطح دیگری برد و یک الگو برای من است. او ابتکار‌ها و خلاقیت‌هایش را متوقف نمی‌کند. اعتقاد دارم که گواردیولا به عنوان استیو جابز (بنیان‌گذار کمپانی اپل) فوتبال به خاطر خواهد ماند.

عملکرد هیولمند در دانمارک مورد تحسین خیلی‌ها قرار گرفته. ترولز توگرسون، از خبرنگاران مشهور در رابطه با هیولمند گفته: او از پپ گواردیولا الگو گرفته و بارها هنگامی که گواردیولا در بارسلونا بود به آن جا سفر کرد. در آغاز تیم نوردزیالند با هدایت او شبیه به بارسلونا بازی می‌کرد اما هیولمند کپی گواردیولا نبود. او حالا عملگراتر شد و  می‌داند که چگونه خود را وفق دهد. می‌داند اولویتش کدام بازیکنان باشند و با الگوگیری از فوتبال آلمان ضدحملات تیش را پی‌ریزی کرده است.

1101