خوشحالی آلمانی‌ها بابت رویارویی با انگلیس؛ کیمیش: از این بهتر نمی‌شد!

خوشحالی آلمانی‌ها بابت رویارویی با انگلیس؛ کیمیش: از این بهتر نمی‌شد!

پایگاه خبری فوتبالی – تیم ملی آلمان شب گذشته مقابل مجارستان به تساوی رسید اما توانست در نهایت به عنوان تیم دوم گروه F به مرحله بعد صعود کند. آلمانی‌ها در این مرحله با انگلیس بازی خواهند کرد و از صحبت اعضای این تیم به نظر می‌رسد اصلا از این اتفاق ناراضی نیستند.

به گزارش فوتبالی، کیمیش در گفت و گوی پس از بازی خود به خبرنگاران گفته: بازی مقابل انگلیس در ورزشگاه ومبلی؟ فوق‌العاده است! بازی بهتری وجود ندارد اما اینکه نیاز بود این بازی در مرحله یک هشتم نهایی برگزار شود را نمی دانم! تا امروز ۳ بازی متفاوت را مشاهده کرده‌ایم و پیشرفت داشته ایم. می‌‌خواهیم این پیشرفت را در ومبلی نشان دهیم.

یواخیم لو هم در این رابطه گفته: بازی مقابل انگلیس در ومبلی یک اتفاق برجسته و مهم خواهد بود. برای آن به خوبی آماده می‌شویم و به شیوه متفاوت تری نسبت به امروز آماده خواهیم شد. می‌توانم از مسئله را قول دهم.

مانوئل نویر هم در این رابطه گفته: ما خالا بابت صعود از گروه به عنوان تیم دوم خیال‌مان راحت شده زیرا اتفاقی پر از نگرانی بود. رقابت‌های نزدیک متوالی داشتیم و می‌خواستیم آن‌ها را به نفع خودمان خاتمه دهیم. بازی مقابل انگلیس دیدار متفاوتی خواهد بود. می‌خواهیم بیشتر به پیش برویم و بازی در ومبلی برای ما مناسب است.

1101