طرح بلیچر ریپورت به مناسبت رسیدن رونالدو به رکورد علی دایی

طرح بلیچر ریپورت به مناسبت رسیدن رونالدو به رکورد علی دایی

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو در آخرین بازی دور گروهی مقابل تیم ملی فرانسه خوش درخشید توانست دو گل به ثمر برساند و با این دو گل از روی نقطه پنالتی به تعداد 109 گل ملی رسید و با رکورد علی دایی برابر شد.

به گزارش فوتبالی، اکنون رسانه بلیچر ریپورت به مناسبت برابر شدن تعداد گل های ملی کریستیانو رونالدو با علی دایی که رکورد تاریخ فوتبال ملی را در اختیار داشت، این طرح ویژه را منتشر کرده است.

به نظر می رسد که کریستیانو رونالدو در بازی های آینده رکورد علی دایی را بشکند و به تنهایی تبدیل به آقای گل تاریخ فوتبال ملی شود اما تاکنون چیزی که به دست آورده است، برابری با رکورد علی دایی بوده است.

کریستیانو رونالدو به عنوان کاپیتان تیم ملی پرتغال تاکنون دو جام ملی هم به دست آورده است و توانسته است که در رقابت های جام ملت های اروپا و همچنین لیگ ملت های اروپا به قهرمانی برسد و اکنون می خواهد در یورو 2020 هم عملکرد خوبی داشته باشد و حتی می تواند به همراه پرتغال برای قهرمانی در این رقابت ها شانس داشته باشد.

پرتغال در بازی بعدی خود باید به مصاف بلژیک برود و باید دید که رونالدو در آن بازی به چه شکل عمل می کند و در آن بازی از رکورد علی دایی عبور می کند یا خیر.

1470