ماجرای اقدام پرسپولیسی‌ها برای اعتصاب بعد از قهرمانی سوپرجام/ واکنش یحیی و افشین

ماجرای اقدام پرسپولیسی‌ها برای اعتصاب بعد از قهرمانی سوپرجام/ واکنش یحیی و افشین

پایگاه خبری فوتبالی - پس از قهرمانی سوپرجام بازیکنان پرسپولیس نسبت به مبالغ دریافتی خود اعتراض کردند و روز سه شنبه گذشته قصد داشتند اعتصاب کنند اما...

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبرورزشی، ماجرای بدهی‌های باشگاه پرسپولیس باعث شده تا بازیکنان این تیم در فصل جاری موفق نشوند به خواسته خود در قبال دریافت مطالبات دست یابند. این در حالیست که طی ماه‌های اخیر و در گفتگوهایی که مسئولان باشگاه با برخی بازیکنان داشتند، آنها موافقت خود را با بخشیدن بخشی از مطالبات فصول گذشته خود را نیز اعلام کرده بودند و امیدوار بودند با شکل گیری این اتفاق در نهایت موفق شوند درباره مطالبات فصل جاری به نتیجه مطلوب تری دست یابند.

با این حال باشگاه پرسپولیس در ابتدا با پرونده مربوط به مطالبات برانکو ایوانکوویچ و در ادامه دستیارانش، دستیاران گابریل کالدرون و در نهایت ماریو بودیمیر روبرو شدند و نتوانستند شرایط مناسبی برای پرداخت به بازیکنان کنونی تیم شکل دهند.

شاگردان یحیی گل محمدی که طبق شنیده‌ها به صورت میانگین 55 درصد دریافتی داشته اند، تصور می‌کردند پس از شکست تراکتور و قهرمانی در سوپرجام نه تنها پاداش این پیروزی را دریافت می‌کنند بلکه دریافتی آنها به 65 تا 70 درصد خواهد رسید اما چنین نشد!

بازیکنان پرسپولیس روز سه شنبه گذشته قصد داشتند نسبت به این بی توجهی باشگاه به مطالبات بازیکنان فعلی موضع گیری کرده و اقدام به اعتصاب کنند که در نهایت با صحبت‌های صورت گرفته این اقدام صورت نگرفت.

شنیدیم یحیی گل محمدی سرمربی و افشین پیروانی سرپرست تیم پرسپولیس وقتی متوجه اعتراض و نیت بازیکنان برای اعتصاب شدند وساطت کرده و جلوی این اتفاق را گرفتند.

این دو و همین طور اطرافیان تیم صحبت‌هایی با بزرگ ترهای پرسپولیس انجام داده و ضمن تشریح وضعیت فعلی باشگاه و شرایط پرسپولیس برای پس گرفتن صدر جدول از سپاهان اصفهان، قرمزپوشان را به آرامش دعوت کردند.

پیش از این و درپایان بازی سوپرجام، اغلب بازیکنان پرسپولیس در مصاحبه‌های خود در لفافه انتقادات نرم و محترمانه ای بابت عدم پرداخت مطالبات خود داشته و از مسئولان باشگاه درخواست کردند که تلاش بیشتری برای تهیه منابع مالی انجام دهند.

البته دو فقره از بزرگ ترین مشکلات مدیران باشگاه پرسپولیس پیش خور شدن پول قرارداد کارگزار این باشگاه به علاوه عدم پرداخت پاداش‌های بُردهای این تیم در لیگ قهرمانان و نایب قهرمانی آسیاست.

این درحالیست که برخی مربیان و بازیکنان استقلال از تبعیض بین تیم خود و پرسپولیس صحبت کرده و انتقاداتی نسبت به وزارت ورزش و جوانان انجام دادند.

1470