تکرار اتفاقات استقلال در نفت؛ نکونام بازهم اولین شد

تکرار اتفاقات استقلال در نفت؛ نکونام بازهم اولین شد

پایگاه خبری فوتبالی - محمود فکری مانند زمان حضورش در استقلال، اولین باخت خود را مقابل فولاد تجربه کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، در آخرین بازی هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران تیم‌های فولاد خوزستان ونفت مسجدسلیمان به مصاف هم رفتند که تیم اهوازی موفق شد در خانه خود با ۲ گل به برتری دست پیدا کند.

این نخستین برد فولاد پس از دو باخت و یک تساوی در لیگ برتر بود که به دست آمد و باعث شد تا تیم جواد نکونام همچنان به کسب سهمیه آسیایی امیدوار باشد. در سوی مقابل اولین باخت نفت مسجدسلیمان با محمود فکری هم به ثبت رسید.

نفت از زمان حضور فکری در سه بازی مقابل سپاهان، مس رفسنجان و ماشین‌سازی تبریز به هفت امتیاز دست پیدا کرده بود و گلی هم نخورده بود ولی این بار شاهد نخستین شکست نفت بودیم که با هدایت فکری به ثبت رسید.

جالب است که فکری در دوره حضورش در استقلال نیز اولین باخت خود را در اهواز مقابل فولاد و تیم جواد نکونام تجربه کرد و حالا بار دیگر شاهد چنین اتفاقی بودیم. در هفته دوم لیگ بیستم بود که استقلال در اهواز با نتیجه ۲ بر یک به فولاد باخت تا اولین شکست استقلال با فکری به ثبت برسد. پس از پایان آن بازی شاهد درگیری شدید رسانه‌ای فکری و نکونام هم بودیم.

حالا  باید دید فکری در ادامه راه می‌تواند نفت را از سقوط نجات دهد و برای سومین فصل متوالی در بالاترین سطح فوتبال کشورمان نگه دارد یا خیر.

1470