بارسلونا به خاطر مصدومیت دمبله چقدر از فیفا غرامت می‌گیرد؟

بارسلونا به خاطر مصدومیت دمبله چقدر از فیفا غرامت می‌گیرد؟

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا باید به خاطر مصدومیت عثمان دمبله از فیفا غرامت بگیرد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا دیروز اعلام کرد که این بازیکن دچار مصدومیت شد و باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد و فیفا نیز مطابق معمول برای بازیکنانی که در بازیهای ملی مصدوم می شوند، به باشگاه ها غرامت می پردازد.

بر اساس قوانین فیفا، تا مدت یک سال برای هر روز مصدومیت بازیکنان به باشگاه هایشان 20.548 یورو غرامت پرداخته می شود. این مبلغ برای اول ژانویه 2019 تا 21 دسامبر 2022 تصویب شده است. برای این که فیفا این غرامت را بپردازد، مدت مصدومیت باید بیشتر از 28 روز باشد. 

دمبله در اردوی تیم ملی فرانسه مصدوم شده و گفته می شود که چهار ماه از میادین دور خواهد بود. بدین ترتیب اگر این بازیکن چهار ماه از میادین دور باشد، بارسلونا چیزی در حدود 2.5 میلیون یورو از فیفا غرامت خواهد گرفت. دمبله در لیست فروش بارسلونا نیز قرار داشت و مصدومیت وی می تواند ضربه سنگینی به کاتالان ها باشد چرا که پیدا کردن مشتری برای وی سخت می شود هر چند که شاید با این مصدومیت دمبله رضایت بدهد که قراردادش را با بارسا تمدید کند تا در سال 2022 بدون تیم نماند. دمبله در چهار سال اخیر به علت حجم بالای مصدومیت هایش نتوانسته تمام پتانسیل خود را در بارسلونا بروز بدهد.

4125