نبرد یحیی با مربیان استقلالی قبل از دربی جام حذفی

نبرد یحیی با مربیان استقلالی قبل از دربی جام حذفی

پایگاه خبری فوتبالی- آیا مربیان استقلالی لیگ می توانند ترمز پرسپولیس را در کورس قهرمانی بکشند؟

به گزارش فوتبالی، نکته ویژه تقابل‌های پرسپولیس قبل از دربی حذفی تقابل با سه مربی استقلالی است که می‌تواند برای این تیم و هوادارانش بسیار حساس باشد.

قرمزها بعد از بازی با مس رفسنجان باید به ترتیب با تیم‌های امیر قلعه‌نویی، جواد نکونام و علیرضا منصوریان بازی دارند و سپس دربی جام حذفی را برگزار خواهند کرد که هر سه دیدار مقابل گل گهر، فولاد و آلومینیوم می‌تواند روی سرنوشت قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر تأثیر بگذارد. 

قلعه‌نویی که از آخرین بازی‌اش با پرسپولیس اصلا خاطره خوبی ندارد به امید جبران آن نتیجه و توقف پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به تهران سفر خواهد کرد.

جواد نکونام هم که در دور رفت لیگ به پرسپولیس باخت، روی شکست‌ناپذیری تیمش در اهواز حساب ویژه‌ای باز کرده و خیلی دوست دارد که بتواند سه امتیاز آن بازی خانگی را بگیرد.

آلومینیوم هم که تنها شکست پرسپولیس تا اینجای فصل را رقم زده، امیدوار به دبل مقابل پرسپولیس است. این بار و بر خلاف بازی رفت، خبری از رسول خطیبی روی نیمکت تیم اراکی نیست منتهی علیرضا منصوریان که نتایج خوبی با آلومینیوم گرفته، امیدوار است جلوی پرسپولیس هم بتواند نتیجه مورد نظرش را کسب کند و مدافع عنوان قهرمانی لیگ را متوقف کند.

حالا باید دید سه مربی استقلالی می‌توانند شرایط پرسپولیس قبل از بازی با تیم فرهاد مجیدی در جام حذفی را تحت تاثیر قرار دهند یا یحیی و شاگردانش، این سه بازی خاص را با کسب نتیجه ایده‌ال پشت سر خواهند گذاشت.

7655