ضدحمله رئال مادرید به مشتریان پدیده 18 ساله

ضدحمله رئال مادرید به مشتریان پدیده 18 ساله

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید روی تقویت آکادمی خود کار می کند و حالا تمدید قرارداد یکی از سرشناس ترین و مهمترین بازیکنان آکادمی رئال مادرید قطعی شده است.

به گزارش فوتبالی، قرارداد داوید دلاویبورا، مدافع چپ و وینگر 18 ساله تیم جوانان رئال مادرید تا سال 2024 تمدید شد. این بازیکن در سال 2019 اولین قرارداد حرفه ای خود را با رئال بسته بود و حالا رئال مادرید برای این که مشتریان این بازیکن را از او دور کند، قرارداد این بازیکن را برای سه فصل دیگر تمدید کرده است و رقم فسخ قرارداد بالایی هم برای وی در نظر گرفته شده است.

دلاویبورا دیروز در کنار نمایندگان شرکت وکلای خود یعنی استلار گروپ با مدیران رئال مادرید جلسه گذاشت و تمدید قرارداد خود را نهایی کرد. حالا دلاویبورا امیدوار است که هر چه زودتر بتواند به تیم بزرگسالان رئال مادرید برسد. این بازیکن در رده های پایه برای تیم ملی اسپانیا بازی کرده است و در فصل گذشته نیز پانزده بازی در تیم جوانان رئال داشت که دو گل به ثمر رساند.

تیم هایی نظیر پی اس جی ، یونایتد، یووه، لیورپول و تاتنهام شرایط خرید این بازیکن را دنبال می کردند اما در نهایت رئال با تمدید قرارداد جلوی جدایی وی را گرفت. دلاویبورا با بیش از 84 هزار دنبال کننده یکی از معروف ترین بازیکنان آکادمی رئال در اینستاگرام است.

4125