واسعی: بدترین سال زندگی ام را در تراکتور گذراندم

واسعی: بدترین سال زندگی ام را در تراکتور گذراندم

پایگاه خبری فوتبالی - هافبک تیم تراکتور به انتقاد از مدیران و مربیان تراکتور پرداخت و گفت که بدترین اتفاقات زندگی اش را تجربه کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، سعید واسعی به عنوان یکی از مهره‌های مهم نقل و انتقالاتی فصل گذشته راهی تراکتور شد اما حکم محرومیت چهار ماهه از سوی پیکان برای او، همه معادلات را تغییر داد. پس از محرومیت او انگیزه بالایی برای بازگشت به میادین داشت اما ناگهان از سوی رسول خطیبی کنار گذاشته شد. 

با اعلام باشگاه تراکتور، او علاوه بر این که از بازی کردن محروم شد، اجازه تمرین کردن را نیز از دست داد تا به شکلی عجیب ستاره ای که قرار بود یکی از مهره های تی تی ها برای قهرمانی باشد، از تبریز برود و در مسیر جدایی قرار بگیرد.

گفتگویی با واسعی در خصوص مسائل مربوط به تراکتور انجام دادیم که اینجا می‌خوانید:

* به من گفتند سر تمرین نیا
واسعی در ابتدای مصاحبه به وضعیت حال حاضرش اشاره کرد و گفت: من مشهدم و تمرینات انفرادی را انجام می‌دهم و طوری برمی‌گردم که به جای این یک سال چند سالم را تضمین می‌کنم. اتفاقاتی افتاد که نباید میفتاد. اما خدا را شاکرم و مطمئنم روی مثبت این روزها برمی‌گردد.

وی افزود: فوتبال سلیقه ای است و اتفاقی افتاد که شاید به فال نیک باید بگیرم. هر مربی سلیقه دارد و می‌تواند به کسی بازی بدهد یا بازی ندهد. من آماده بودم اما به کار گرفته نشدم و بازیکنی نیستم که چند بازی متوالی به میدان نروم. با باشگاه صحبت کردم و گفتند سر تمرین نیا و اجازه این کار را نداری و من هم حالا به نوعی تمرینات پیش فصل را انجام می‌دهم.

* در لیگ قهرمانان من را اذیت کردند
هافبک تراکتور در توضیح ماجرایی که برایش پیش آمد توضیح داد: از ابتدای فصل من در واقع باتوجه به پیشنهاداتی که داشتم، علی رغم پیشنهادات بهتر رفتم تیم بزرگتر تراکتور. چون بزرگانی بودند که الگوی من بودند. در بدترین شرایط بدون هیچ حمایتی من وارد یک مبحث محرومیت شدم. باشگاه پیکان من را ۳۰٪ جریمه کرد و باشگاه تراکتور هم هیچ حمایتی از من نکرد و گفت مبلغ قراردادت بالاست و باید بپردازی.

سعید واسعی در مورد آغاز کار با تراکتور عنوان کرد: من در پنج هفته ای که بودم دو بازی انجام دادم مقابل مسجدسلیمان و مس رفسنجان و همه این پنج هفته را در پست غیر تخصصی ام بازی کردم. بعد رسید به محرومیت من و محرومیت چهار ماهه را کشیدیم و بعد شرایط کادرفنی تغییر کرد و من هم امیدوار شدم. رسیدیم به بازی های آسیایی و من فکر می‌کردم که قرار است بازی کنم اما همه بازی ها روی نیمکت نشستم. این یکی از بدترین اتفاقات زندگی ام بود.

* نمی‌دانم پشت پرده این ماجرا چیست؟
او درباره علت کنار گذاشتنش از سوی رسول خطیبی گفت: حتما سلیقه‌ای بوده و یا شاید هم به مبحث قراردادم ارتباط داشته. هرکسی که این کار را با من کرد و باعث شد فصل برایم تمام شود را به خدا می‌سپارم. به ناحق کنار گذاشته شدم و این در صورتی بود که فقط 10% از قراردادم را گرفته ام و از برج 7-8 حقوق نگرفتم. قرار بود بعد از محرومیت به من پول بدهند اما آن را هم ندادند، یعنی 8 ماه است که پول نگرفته ام. همه این اتفاقات باعث شده تا بدترین فصل فوتبالی ام را تجربه کنم.

هافبک سابق پیکان که رابطه خوبی با رسول خطیبی داشت، در خصوص از بین این رابطه اظهار داشت: نمی‌دانم پشت پرده چه اتفاقی رخ داد. به هر حال فوتبالی اینطوری است و یک اتفاقی رخ می‌دهد که با تو چنین کاری می‌کنند، حتی اگر رفاقت چندین و چند ساله باشد. سرمربی تیم قبلا در تیمهای دیگر چند بار به من پیشنهاد دادند.

* از طریق وکیلم اقدام کرده‌ام
واسعی درباره شایعه جدایی اش و تاثیر آن در ادامه فوتبال گفت: نه اصلا اینطور نیست که من از جدایی حرفی زده باشم. وقتی گفتند دیگر نیا سر تمرین، من گفتم بگذارید پول رضایت نامه را بدهم و بروم چون شما من را نمی‌خواهید. من با این که حقوق نگرفته ام گفتم بگذارید پول رضایت نامه را بدهم و بروم اما نگذاشتند. با آمدن کادر جدید حس می‌کردم اوضاع تغییر خواهد کرد و من بیشتر بازی می‌کنم اما اشتباه فکر می‌کردم.

او اضافه کرد: یک اتفاق زشتی برایم در بازی با پیکان رخ داد و نمیخواهم بحثش را باز کنم. بعد از بازی من اصلا تمایلی به صحبت با سرمربی تیم نداشتم و دلیلش را هم نپرسیدم. اما بعد از این که گفتند نه اجازه جدایی می‌دهیم و نه تمرین، از طریق وکیلم در کمیته تعیین وضعیت اقدام کردم.

* از تراکتور جدا نشده ام
وی راجع به آینده فوتبالش گفت: من یک سال دیگر قرارداد دارم و بحث جدایی برایم مطرح نیست چون انگار تراکتوری ها مخالفند. من تمرین می‌کنم و اگر باشگاه صلاح بداند، در پایان فصل به تیم اضافه خواهم شد. تصمیم گیر باشگاه است.

واسعی در پاسخ به این سوال که آیا از انتقال به تراکتور ناراضی است؟ گفت: شاید ته دل ناراضی باشم اما در تبریز مزه فوتبال را تجربه کردم و چیزهایی دیدم که شاید هیچ جای دیگر نمی‌دیدم. بازی در تراکتور جنبه های مثبت زیادی هم داشت.

1470