حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه زنیت در اصفهان(عکس)

حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه زنیت در اصفهان(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - مدیرعامل و هیات همراه باشگاه زنیت سنت‌پترزبورگ روسیه در راستای پیشبرد اهداف تفاهم‌نامه خواهر خواندگی با باشگاه سپاهان وارد اصفهان شد.

به گزارش فوتبالی، الکساندر مدودوف، مدیرعامل باشگاه زنیت سن پترزبورگ روسیه به همراه اعضای هیات مدیره و هیات همراهش امروز ظهر(چهارشنبه) با استقبال مدیرعامل و اعضای باشگاه‌ سپاهان وارد اصفهان شدند.

اعضای باشگاه زنیت پس از ورود دیداری با محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه سپاهان و اعضای این باشگاه داشتند و قرار است در سفر ۳ روزه‌شان به اصفهان از زیرساخت‌ها، امکانات و فعالیت‌های باشگاه سپاهان بازدید کنند.

قهرمان لیگ روسیه پیش از این در راستای همکاری با باشگاه سپاهان یک تفاهم نامه همکاری امضا کرده بود و دو باشگاه در ادامه در بخش‌های مختلف ورزشی با یکدیگر همکاری خواهند داشت.

همانطور که در تصویر مشخص است، محمدرضا ساکت و مدودف خیلی زود این ماموریت کاری را به جریان انداختند و پای میز مذاکره نشستند، تا در مورد موارد مختلف بحث و تبادل نظر کنند.

گفتنی است که سردار آزمون که فصل گذشته به عنوان بهترین بازیکن لیگ روسیه شناخته شد، مدتی در آکادمی باشگاه سپاهان حضور داشته و یکی از زمینه های همکاری دو باشگاه در زمینه نقل و انتقال بازیکن خواهد بود.

1470