راموس می‌خواهد راهی پاریسن ژرمن شود؟

راموس می‌خواهد راهی پاریسن ژرمن شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - سرخیو راموس پس از 16 سال از رئال مادرید جدا شد و این روز ها گمانه زنی ها پیرامون آینده‌ی او و اینکه قرار است در نهایت راهی کدام تیم شود بسیار افزایش یافته است.

به گزارش فوتبالی، راموس در فصلی که گذشت در سال آخر قراردادش با باشگاه رئال مادرید بود؛ قراردادی که در نهایت تمدید نشد و به نظر می رسد که راموس با باشگاه رئال مادرید به توافق نرسید و بدین ترتیب اتفاقی که رخ داد جدایی سرخیو راموس از رئال مادرید پس از 16 سال حضور در این باشگاه و خلق خاطرات فراوان بود.

اکنون برخی از رسانه ها گمانه زنی کرده اند که سرخیو راموس دوست دارد راهی پاری سن ژرمن شود و در نظر دارد که تیم آینده اش این باشگاه پاریسی باشد چرا که معتقد است همچنان می تواند چند سال دیگر را هم در سطح اول فوتبال اروپا بازی کند و روی فرم باشد و همچنان در لیگ قهرمانان اروپا بازی کرده و از بازیکنانی باشد که در تیم های مدعی این جام بازی می کنند.

رسانه PARIS ONE گفته است که راموس ، پاریس را بهترین مقصد برای خود می داند و از سویی رسانه اسپانیایی کوپه هم بر این ادعا صحه گذاشته است و افزوده است که راموس به چند بازیکن رئال مادرید گفته است که می‌خواهد به پاریسن ژرمن برود.

در هر صورت باید دید که چه اتفاقاتی در این مورد رخ خواهد داد.

1470