باشگاههای ثروتمند لیگ برتر به دنبال بازیکنان پرسپولیس

باشگاههای ثروتمند لیگ برتر به دنبال بازیکنان پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- کدام تیمهای لیگ برتری به دنبال جذب بازیکنان پرسپولیس هستند؟

به گزارش فوتبالی، ابراهیم شکوری سخنگوی باشگاه پرسپولیس که شب گذشته مهمان تلفنی برنامه شب های فوتبالی بود، مدعی شد برخی تیم‌های داخلی پیشنهادات وسوسه‌انگیزی به بازیکنان تیمش داده‌اند.

بنا بر صحبتهای شکوری، برخی باشگاهها به بازیکنان این تیم پیشنهاد 25 و 30 میلیارد  تومانی داده‌اند. معاون پرسپولیس اسمی از این باشگاهها نبرد اما کدهای آنها رد داد و گفت این تیمها اسم خصوصی را یدک می کشند اما شاهد هستیم از بودجه دولتی استفاده می‌کنند و از همین الان با دادن پیشنهادهای عجیب و غریب بازیکنان ما را وسوسه کرده‌اند.

شکوری صحبتهایش را اینگونه ادامه داد که اگر تا دیروز پیشنهاد تیمهای قطری بازیکنان پرسپولیس را برای جدایی از این تیم وسوسه کرده بود، حالا دو تیم صنعتی هم به باشگاه‌های این کشور حاشیه خلیج فارس اضافه شده اند.

در همین ارتباط پیگیری های خبرنگار پایگاه خبری فوتبالی حاکی نشان می‌دهد که شکوری کدهای دو تیم متمول لیگ را داده که از الان به فکر بستن تیمی قدرتمند برای فصل آینده هستند.

یکی از این تیمها که شرایط خوبی در جدول دارد و شرایطش باب میل اکثر فوتبالیستها است از الان فعالیتهای نقل و انتقالاتی‌اش را شروع کرده و به دنبال چند بازیکن سرشناس لیگ است که یکی از این بازیکنان در پرسپولیس توپ می‌زند.

دیگر تیم ثروتمند لیگ هم که مربی بسیار سرشناسی دارد، به دنبال جذب کمال کامیابی‌نیا از پرسپولیس است. بازیکنی که قراردادش با این تیم در پایان فصل تمام می‌شود و اگر چه برای تمدید قرارداد به باشگاه پرسپولیس چراغ سبز نشان داده اما شاید پیشنهادی که باشگاه صنعتی به او داده، شاید هافبک قرمزها را وسوسه کند.

7655