کامیابی‌نیا به مس می‌رسد یا نه؟

کامیابی‌نیا به مس می‌رسد یا نه؟

پایگاه خبری فوتبالی- وضعیت هافبک دفاعی پرسپولیس برای دیدار مقابل مس رفسنجان همچنان مبهم است.

به گزارش فوتبالی،کمال کامیابی‌نیا به خاطر مصدومیت از ناحیه مچ پا نتوانست زیاد در اردوی تیم ملی در بحرین بماند و منامه را به مقصد تهران ترک کرد تا زیر نظر کادر پزشکی پرسپولیس به مداوای مصدومیتش بپردازد. 

در حالی که کادر پزشکی پرسپولیس از پاسخ قطعی به رسانه ها در مورد شرایط مصدومان این تیم خودداری کرده و فقط به یک خلاصه گزارش کلی درباره شرایط بازیکنان مصدوم این تیم بسنده می کنند و از طرف دیگر برخی رسانه‌ها از قطعی بودن غیبت کامیابی‌نیا در دیدار بعدی پرسپولیس خبر داده‌اند اما یک منبع آگاه در باشگاه پرسپولیس به خبرنگار فوتبالی گفت: شرایط کمال نسبت به بقیه مصدومان بهتر بوده و این احتمال وجود دارد زودتر از وحید امیری به شرایط مسابقه برسد اما تصمیم گیری درباره حضور او در بازی مقابل مس رفسنجان بر عهده کادر فنی خواهد بود.

پرسپولیس در دوهفته آینده سه بازی سرنوشت ساز در مسیر قهرمانی خواهد داشت. آن‌ها ابتدا چهارم تیرماه در رفسنجان مقابل مس قرار خواهند گرفت سپس در نهم تیر ماه میزبان گل گهر خواهند بود، قرمزها بعد از این بازی به اهواز می‌روند تا یک بازی مهم مقابل فولاد برگزار کنند، به همین دلیل یحیی در صحبتی که با کادر پزشکی و مربی بدنساز داشته از آنها خواسته که هر چه زودتر کمال را به شرایط مسابقه برسانند. سرمربی قرمزها معتقد است که احمد نوراللهی و میلاد سرلک به خاطر بازی برای تیم ملی در مرحله انتخابی جام جهانی، نیاز به استراحت بیشتری دارند.

گل محمدی بسیار امیدوار است در دو بازی حساس آینده مقابل مس رفسنجان و گل گهر بتواند کامیابی‌نیا را در خط میانی به همراه داشته باشد تا برای یک بازی هم که شده به نوراللهی استراحت دهد.

حالا باید دید کمال کامیابی‌نیا تا بازی مقابل مس رفسنجان شرایط حضور در میدان را پیدا خواهد کرد یا اینکه از بازی با گل گهر می‌تواند برای پرسپولیس به میدان برود.

7655