جدایی چشمی از ام الصلال قطعی شد

جدایی چشمی از ام الصلال قطعی شد

پایگاه خبری فوتبالی- سرپرست باشگاه ام الصلال در گفتگو با روزنامه الشرق قطر تلویحا در اظهاراتش از جدایی روزبه چشمی مدافع ایرانی خود خبر داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، روز گذشته جلسه هیئت مدیره باشگاه ام الصلال برای تعیین برنامه های راهبردی جهت حضور پرقدرت در فصل بعد برگزار شد که در این بین، سرپرست این باشگاه به تشریح وضعیت مربیان و بازیکنان خارجی خود پرداخت و تلویحا از جدایی روزبه چشمی خبر داد.

شیخ عبدالعزیز بن سعود آل ثانی درخصوص برنامه های ام الصلال برای فصل بعد به روزنامه الشرق قطر گفت که این باشگاه با سرجیو فاریاس مربی سابق الوصل امارات و الاهلی عربستان که سابقه قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا با پوهانگ استیلرز را در کارنامه دارد، به توافق رسیده است.

سرپرست ام الصلال همچنین اعلام کرد این تیم دو بازیکن خارجی به نام های ایسائیل داسیلوا برزیلی و یاسین البخیت ملی پوش اردنی به توافق رسیده و آنها را جذب کرده است. همچنین ام الصلال از میان بازیکنان خارجی خود، به همکاری با أیمن عبدالنور تونسی و موسز اورکومای نیجریه ای ادامه خواهد داد.

بدین ترتیب، جدایی روزبه چشمی را از ام الصلال باید قطعی دانست بخصوص اینکه این باشگاه قطری سهمیه آسیایی خود را به بازیکن اردنی اختصاص داده است. باید دید چشمی در تابستان پیش رو، چه باشگاهی را برای ادامه فوتبالش انتخاب خواهد کرد.

۴۱۵۴