رقابت در چپ فولاد داغ شد (عکس)

رقابت در چپ فولاد داغ شد (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- همکاری انصاری و حیدریه چند موقعیت عالی برای فولاد خلق کرد و از دلایل برتری سرخپوشان مقابل نفت شد . 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، تیم فولاد شب گذشته موفق شد تا در دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان با دو گل به برتری برسد، لوسیانو پریرا و فرشاد احمدزاده زننده گل‌های تیم فولاد بودند تا این سه امتیاز شیرین در اهواز بماند و رکورد نباختن های فولاد به عدد ۲۱ برسد.

در این دیدار وحید حیدریه که پس از بازی مقابل السد با شکست انگشتش، مسابقات را از دست داده بود به عنوان یار اصلی در زمین حاضر شد. او با ساسان انصاری توانست در سمت چپ زمین زوج خوبی را تشکیل بدهند.

 حیدریه با سانتری زیبا در دقیقه ۱۲ که با ضربه سر لوسیانو پریرا همراه شد، گل اول را ساخت.او سپس در دقیقه ۳۸ با پاسی زمینی موقعیت خوبی برای ساسان انصاری خلق کرد که ضربه فنی و ظریف انصاری با اختلاف چند سانتی‌متر از دروازه به بیرون رفت. اگر ضربه انصاری به گل تبدیل می‌شد، می‌توانست در همین اولین روز تیر ماه، نامزد اصلی زیباترین گل ماه لقب بگیرد.البته انصاری در نیمه دوم این پاس را با پرش از روی پاس ارسالی فرشاد احمدزاده، جبران کرد که شوت محکم و سرکش حیدریه را فرهاد مجد کرمانشاهی دفاع کرد تا این بازیکن در گلزنی موفق نباشد. 

قطعا درخشش حیدریه و حضور درخشان‌مهر که در این بازی به دلیل محرومیت، حضور نداشت دست نکونام را برای مدافع چپ خود باز خواهد گذاشت تا این دو در رقابت با یکدیگر به هم برای موفقیت بیشتر کمک کنند.فولاد در دیدار آتی خود باید رو ششم تیرماه در ورزشگاه خانگی خود به مصاف سپاهان برود، فولاد در ۲۱ بازی اخیر خود شکست نخورده ‌و اگر بتواند در این دیدار نتیجه بگیرد، هم خود را به بالای جدول می‌رساند و هم صدر جدول را به پرسپولیس تعارف خواهد کرد اگرچه فولاد ۳ بازی بعد باید با پرسپولیس در همین ورزشگاه دیدار کند.

۴۱۵۴