شایعه یا واقعیت؟ بشیکتاش به دنبال جهانبخش

شایعه یا واقعیت؟ بشیکتاش به دنبال جهانبخش

پایگاه خبری فوتبالی- بر اساس ادعای یک صفحه توئیتری ترکیه‌ای، علیرضا جهانبخش مورد توجه باشگاه بشیکتاش ترکیه قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، دو سه روز قبل بود که امیر هاشمی‌مقدم مدیر برنامه‌های علیرضا جهانبخش در گفت و گو با خبرنگار فوتبالی اعلام کرد که هنوز تکلیف این بازیکن برای فصل آینده مشخص نیست و با توجه به اینکه از قرارداد او با برایتون هنوز دو فصل دیگر باقی مانده، وضعیت این بازیکن تا حدودی پیچیده شده است.

در چنین شرایطی و طبق ادعای یک صفحه توئیتری ترکیه‌ای که اخبار مربوط به نقل و انتقالات سوپرلیگ این کشور را پوشش می‌دهد، علیرضا جهانبخش یکی از بازیکنانی است که نامش به عنوان یکی از گزینه‌های باشگاه بشیکتاش مطرح شده است.

اگر این ادعا صحت داشته باشد، باشگاه ترکیه‌ای می‌تواند مقصد خوبی برای علیرضا باشد چرا که بشیکتاش به عنوان قهرمان فصل گذشته سوپرلیگ ترکیه، در مرحله گروهی فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا حضور خواهد داشت و این موضوع می‌تواند جهانبخش را برای پیوستن به بشیکتاش وسوسه کند.

البته همانطور که نوشتیم فعلا همه چیز در حد شایعه و گمانه‌زنی است و از طرف دیگر هنوز موضع باشگاه برایتون درباره علیرضا مشخص نشده و باید دید  تکلیف جهانبخش در نقل و انتقالات تابستانی چه خواهد شد. نکته دیگر اینکه علیرضا در صورت جدایی از برایتون به دنبال تیمی است که بتواند در ترکیب ثابتش حضور داشته باشد و باید دید این امکان در بشیکتاش برای او وجود دارد یا نه.

1984