واکنش مالک نساجی به رای دیدار پیکان و سایپا: اگر نتیجه سه بر صفر بماند، ننگ فوتبال ما خواهد بود

واکنش مالک نساجی به رای دیدار پیکان و سایپا: اگر نتیجه سه بر صفر بماند، ننگ فوتبال ما خواهد بود

پایگاه خبری فوتبالی- رضا حدادیان مالک باشگاه نساجی مازندران در رابطه با رای جنجالی دیدار سایپا و پیکان توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش فوتبالی، تیم امید نساجی موفق شد با غلبه بر امیدهای تراکتور، در لیگ برتر امیدهای کشور به قهرمانی برسد. رضا حدادیان مالک نساجی در حاشیه این دیدار، در رابطه با قهرمانی این تیم و همچنین رای صادره در خصوص دیدار برگشت پیکان و سایپا در لیگ برتر با دوربین پایگاه خبری فوتبالی به گفت و گو پرداخت که در زیر میخوانید:

حدادیان در ابتدای سخنانش گفت: به تمام هم استانی های عزیز این برد را تبریک عرض می کنم. انشاالله این بچه ها مراحل ترقی را طی می کنند و روزی در تیم نساجی بازی خواهند کرد. از لحاظ فنی خیلی بالاتر از تیم حریف بودند و به حق خود رسیدند. 

وی در ارتباط با وضعیت تیم نساجی در لیگ برتر فوتبال ایران گفت: همیشه امیدوار به ماندن در لیگ بودیم و به چیز دیگری فکر نمیکردیم. یک سری حاشیه برای تیم ما به وجود آمده بود که در اوایل فصل به این تیم ضربه زد. الان تیمی قوی هستیم و بهترین سرمربی، آقای ساکت الهامی را بالای سر این تیم داریم. بچه ها همدل هستند که انشاالله بتوانیم رتبه ای تک رقمی در جدول به دست آوریم.

حدادیان در رابطه با رای صادره در خصوص دیدار جنجالی پیکان و سایپا در لیگ برتر گفت: اتفاقی که افتاد را در هیچ کجای دنیا ندیده بودم. به خاطر بازیکنی که 30 ثانیه بازی کرده، 3 گل و 3 امتیاز را به تیم حریف بدهند. اصلا چنین چیزی وجود ندارد و نخواهد داشت. مطمئن هستم که کمیته استیناف این نتیجه را برمیگرداند. به نظر من اگر همین نتیجه بماند، این اتفاق ننگ فوتبال ما خواهد بود. عذرخواهی میکنم که با صراحت میگویم. برای هیچ تیمی این نتیجه قابل هضم نیست، مخصوصا برای تیم نساجی مازندران.  به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد که این نتیجه بدین شکل باقی بماند و باید برگردد. 

وی در رابطه با پاداش مدنظر برای قهرمانی تیم امید نساجی اظهار داشت: تا جایی که اطلاع دارم آقای سیف الله پور مبلغ 100 میلیون تومان را به عنوان پاداش برای بچه ها در نظر گرفته اند.

6641