گزارش ویژه/ بهترین گلزنان تاریخ آرژانتین؛ مسی دو برابر مارادونا گل زده است!

گزارش ویژه/ بهترین گلزنان تاریخ آرژانتین؛ مسی دو برابر مارادونا گل زده است!

پایگاه خبری فوتبالی - رقابت های کوپا آمریکا 2021 در کشور برزیل در جریان است و تیم ملی آرژانتین هم در این بازی ها حضور دارد و به دنبال این است تا بالاخره طلسم ناکامی در این تورنمنت در دوره های اخیر را بشکند و به قهرمانی برسد و البته که کار بسیار سختی دارد.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی به عنوان کاپیتان تیم ملی آرژانتین فشار زیادی را در دوره های اخیر تورنمنت های ملی متحمل شده است چرا که تیم ملی آرژانتین نتوانسته موفقیتی به دست بیاورد و جامی را بالای سر ببرد. اکنون این دوره از رقابت های جام ملت های آمریکای جنوبی می تواند یکی از آخرین تورنمنت های ملی لیونل مسی باشد.

در آرژانتین بسیاری مسی را با دیگو آرماندو مارادونا، اسطور فوتبال فقید این کشور مقایسه می کنند چرا که آرژانتین در دوران مارادونا موفق به فتح جام جهانی شده بود اما در دوران مسی خبری از جام نبوده است.

اگر بخواهیم نگاهی به تعداد بیشترین گل های ملی در آرژانتین بیندازیم می بینیم که لیونل مسی با 73 گل زده با اختلاف در جایگاه نخست قرار دارد و پس از او گابریل باتیستوتا با 56 گل زده قرار دارد.

نفر سوم سرخیو آگوئرو است که 47 گل ملی زده است و هرنان کرسپو هم 35 گل ملی دارد.

دیگو مارادونا 34 گل زده است و در رده پنجم جای می گیرد و کمتر از نصف لیونل مسی در تیم ملی آرژانتین گلزنی کرده اما گل های این اسطوره فقید آرژانتینی بسیار حساس و مهم تر بوده اند و منتهی به کسب جام شده اند.

1470