عکس/ پسر طلایی گواردیولا در تیم‌هایش؛ از مسی تا فیل فودن!

عکس/ پسر طلایی گواردیولا در تیم‌هایش؛ از مسی تا فیل فودن!

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی حال حاضر باشگاه منچسترسیتی به هر تیمی که رفته است در آنجا یک بازیکن ویژه و اختصاصی داشته است که ستاره تیمش بوده است و اصطلاحا از آن بازیکن تحت عنوان پسر طلایی پپ گواردیولا یاد شده است.

به گزارش فوتبالی، اولین باشگاهی که پپ گواردیولا در آن اوج گرفت طبیعتا باشگاه بارسلونا بود و پسر طلایی گواردیولا در آن باشگاه کسی نبود جز لیونل مسی که هنوز هم پس از سالیان سال، ستاره بی بدیل باشگاه بارسلونا است و به نظر می رسد که کسی نمی تواند جای او را در جمع آبی و اناری پوشان پر کند. در واقع لیونل مسی نقشی بسیار کلیدی در موفقیت های بارسای گواردیولا داشت و با آن تیم توانست سه لالیگا و دو لیگ قهرمانان اروپا به دست بیاورد.

پسر طلایی گواردیولا در بایرن مونیخ، جاشوا کیمیش بود. بازیکنی که اکنون تبدیل به یک عنصر ثابت و حیاتی در خط هافبک تیم ملی آلمان در رقابت های یورو 2020 است و در دوران گواردیولا اوایل دوران اوج گرفتن این بازیکن بود.

در منچسترسیتی هم از فیل فودن به عنوان پسر طلایی پپ گواردیولا یاد می شود چرا که فودن یک بازیکن جوان است و از سویی به فودن لقب مسی انگلیسی داده شده است!

1470