رباط صلیبی مدافع فوتبال زنان جراحی شد + عکس

رباط صلیبی مدافع فوتبال زنان جراحی شد + عکس

پایگاه خبری فوتبالی- پس از مصدومیت در اردوی تیم ملی، پیش از ظهر امروز زانوی مدافع تیم ملی زنان فوتبال ایران به تیغ جراحان سپرده شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، سرشین کمانگر یکی از بازیکنان باتجربه و مدافعان باکیفیت فوتبال زنان ایران که پای ثابت اردوهای تیم ملی بود، همراه کاروان تیم ملی برگزیده شد تا در اردوی تدارکاتی بلاروس حضور پیدا کند؛ اما حضور در این اردوی تدارکاتی برای او خوش‌یمن نبود، چرا که در اولین بازی دوستانه مقابل بلاروس و تنها با گذشت 20 دقیقه، دچار آسیب‌دیدگی شدیدی شد. 

هر چند از همان شکل خروج کمانگر از زمین مسابقه می‌شد حدس زد که او دچار پارگی رباط صلیبی شده، اما پس از بررسی‌های بیشتر این مسئله قطعیت یافت و نتوانست در ادامه بازی با بلاروس و هم‌چنین مصاف بعدی با ازبکستان در ترکیب تیم ملی حضور پیدا کند و برای جراحی پای خود منتظر بازگشت به ایران ماند.

حالا با بازگشت کاروان تیم ملی فوتبال زنان به ایران، این مدافع کردستانی هم پس از مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی، پای خود را به تیغ جراحان سپرد و تا مدت‌ها قادر به همراهی تیم ملی و حضور در رقابت‌های باشگاهی نخواهد بود؛در خوش‌بینانه‌ترین حالت کمانگر در صورت صعود تیم ملی به جام ملت‌های آسیا، می‌تواند همراه ملی‌پوشان در سفر به هند حضور پیدا کند که آن‌هم نیازمند تمرینات آماده‌سازی بیشتر است.

6641