رادوشوویچ به ایران برمی‌گردد؟ 48 ساعت صبر کنید

رادوشوویچ به ایران برمی‌گردد؟ 48 ساعت صبر کنید

پایگاه خبری فوتبالی- تکلیف دروازه‌بان کروات پرسپولیس تا دو روز آینده مشخص خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، در حالی که این روزها مدیران پرسپولیس پیگیر حل مشکلات به وجود آمده بین این باشگاه و بوژیدار رادوشوویچ هستند، گفته می شود قدم‌های خوبی در رابطه با حل این مشکلات برداشته شده و باشگاه پرسپولیس با برخی خواسته‌های این دروازه بان کروات موافقت کرده تا بتواند رضایت او را برای بازگشت به تمرینات این تیم جلب کند.

یک منبع آگاه درباره این موضوع به خبرنگار فوتبالی گفت: "مدیربرنامه های رادو از به عنوان نماینده تام الاختیار این دروازه‌بان با مدیران پرسپولیس در حال مذاکره است تا موانع به وجود آمده مانند آپشن 18 هزار دلاری و عدم پرداخت دستمزد او رفع شود. تا دو روز آینده اگر نتیجه این مذاکرات به شکلی باشد که خواسته های رادو و مدیر برنامه‌هایش تامین شود این دروازه بان کروات به ایران برمی‌گردد تا در ادامه مسابقات قرمزها را همراهی کند."

در صورتی که باشگاه پرسپولیس نتواند نظر گلر کروات خود را برای پرداخت مطالباتش جلب کند، احتمالا ضمن پرداخت مبلغ مطالبات وی، مشکلاتی در خصوص قرارداد فصول آتی این بازیکن نیز باشگاه پرسپولیس را تهدید خواهد کرد

او حدود 200 هزار دلار از پرسپولیس طلبکار است و باتوجه به قرارداد سه ساله، در صورت جدایی رقم گزافی را از قرمزها طلبکار خواهد شد. رادو به خاطر دریافتی پایین، امکان فسخ یک طرفه قراردادش را دارد.

7655