جدیدترین شیطنت سوارز؛ جلوگیری از شروع مجدد دروازه‌بان حریف!

جدیدترین شیطنت سوارز؛ جلوگیری از شروع مجدد دروازه‌بان حریف!

پایگاه خبری فوتبالی - لوئیز سوارز مهاجم اروگوئه ای بارسلونا که همواره به جنجال و حاشیه سازی معروف است، دوشنبه شب در کوپا آمریکا با شیطنت جدیدش مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، اروگوئه در مقابل شیلی در هفته سوم مرحله گروهی کوپا آمریکا به تساوی یک بر یک رسید. ادواردو وارگاس گل اول بازی را برای شیلی در نیمه اول زد که گل به خودی آرتورو ویدال باعث شد تا بازی به تساوی کشیده شود. اما در فاصله پنج دقیقه به پایان، سوارز با یکی از کلک های قدیمی خود مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفت.

در حقیقت سوارز برای این که جلوی شروع مجدد بازی توسط دروازه بان حریف را بگیرد، یکی از کفش هایش را درآورد و شروع به پوشیدن دوباره آن و بستن دوباره بندهایش در مقابل کلودیو براوو کرد. در حقیقت سوارز در همین حین و به بهانه پوشیدن کفش هایش همه تلاش خود را انجام داد تا مانع از آن شود که براوو بازی را از سر بگیرد و البته شیطنت جدید سوارز با واکنش های زیادی در شبکه های اجتماعی همراه شده است. یک کاربر در توئیتر نوشت:"حداقلش این است که سوارز در زمینه این شیطنت ها در دوران فوتبالش ثبات داشته است!" و دیگری نوشته است:" این رفتار کاملا تکراری شده است." و دیگری نوشته است:" همان کلک های تکراری سوارز." و دیگری هم با لحنی طنز نوشته است:" هیچ کس مثل سوارز نمی تواند چنین شیطنتی انجام بدهد." و یکی دیگر هم نوشته:" به خاطر همین چیزها عاشق سوارز هستم!"

سوارز در فصل اولش در اتلتیکو در 32 بازی 21 گل زد و به قهرمانی تیمش در لالیگا کمک کرد.

4125