ماندن مغانلو در پرسپولیس؟ تصمیم به عهده پرتغالی‌هاست

ماندن مغانلو در پرسپولیس؟ تصمیم به عهده پرتغالی‌هاست

پایگاه خبری فوتبالی- تکلیف همکاری پرسپولیس با شهریار مغانلو در فصل آینده چه خواهد شد؟

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس در مسابقات نیم‌فصل اول با معضل کمبود مهاجم تخصصی مواجه بود و گل‌محمدی تنها می‌توانست از مهدی عبدی استفاده کند.

 بعد از مدتی عبدی به‌ خاطر عملکرد ضعیفش نیمکت‌نشین شد تا قرمزها بدون مهاجم تخصصی و با نفراتی مثل وحید امیری و امید عالیشاه در خط ‌حمله به میدان بروند. از همان زمان گل‌محمدی به مدیران باشگاه تاکید کرد برای نیم‌فصل دوم با وجود بازگشت آل‌کثیر به یک مهاجم دیگر نیز نیاز دارد و بعد از بررسی گزینه‌های مختلف درنهایت مدیران باشگاه توانستند شهریار مغانلو، مهاجم فصل گذشته پیکان را که به سانتاکلارای پرتغال پیوسته بود به ‌طور قرضی دراختیار بگیرند.

مغانلو از زمان حضورش در پرسپولیس، نمایش قابل قبولی برای این تیم داشته است. او در لیگ قهرمانان آسیا 4 گل برای تیمش زد و در لیگ برتر و بازی با ذوب آهن هم علیرغم مصدومیت، وارد میدان شد و توانست گل برتری پرسپولیس در اصفهان را به ثمر برساند تا اولین گل لیگ برتری‌اش با پیراهن پرسپولیس را ثبت کند.

با توجه به نمایش مغانلو، باشگاه پرسپولیس به دنبال تمدید قرارداد این بازیکنان و قطعی کردن قرارداد اوست. در این بین مدیران باشگاه پرسپولیس به دنبال مسیری برای مذاکره با سانتاکلارا برای گرفتن رضایتنامه این بازیکن هستند. 

مغانلو قراردادی سه ساله با باشگاه سانتاکلارا دارد که تا این لحظه یک فصل از آن گذشته و پرسپولیس برای اینکه فصل آینده هم از مغانلو استفاده کند یا باید رضایتنامه این بازیکن را از باشگاه پرتغالی بگیرد یا اینکه مدیران سانتاکلارا راضی کند که با ادامه حضور قرضی این بازیکن در پرسپولیس موافقت کنند. در هر دو حالت، پرسپولیس باید رقمی را به باشگاه سانتاکلارا پرداخت کند.

در حالی که پیش از این ارقام مختلفی درباره رقم مدنظر سانتاکلارا برای صدور رضایتنامه مهاجم ایرانی‌اش مطرح شده بودد، اما یک منبع آگاه در این رابطه به خبرنگار فوتبالی گفت که باشگاه پرتغالی برنامه‌ای برای حفظ مغانلو ندارد و می‌خواهد با رقمی کمتر از 500 هزار دلار رضایتنامه قطعی این بازیکن را صادر تا از فروش او درآمدزایی کند.

آخرین خبرها حاکی آن این است که جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مستقیما با مدیران باشگاه سانتاکلارا مذاکره خواهد کرد تا بتوانند رضایت‌نامه قطعی این بازیکن را با پرداخت رقمی معقول بگیرد.

باید منتظر ماند و دید مغانلو فصل بعد هم قرمزپوش می‌ماند یا نه، چراکه بعید نیست برخی تیم‌های داخلی برای جذب مهاجم پرسپولیس سراغ مذاکره با باشگاه سانتاکلارا بروند.

7655