حمایت رئیس بارسلونا از بیماران مبتلا به ALS

حمایت رئیس بارسلونا از بیماران مبتلا به ALS

پایگاه خبری فوتبالی - خوان لاپورتا مدیر بارسلونا نیز به کمپین حمایت از بیماران مبتلا به بیماری ALS یا بیماری اسکلروز جانبی آمیوتروفیک (شایع ترین بیماری مربوط به نورون های حرکتی) ملحق شد.

به گزارش فوتبالی، مدیر بارسلونا پیامی را با حمایت از بیماران مبتلا به این بیماری منتشر کرد و با معرفی یک بنیاد خیریه برای کمک به بیماران نوشت:" امروز روز جهان حمایت از بیماران مبتلا به بیماری ALS است. نیروهای خود را متحد می کنیم تا به بیماری های مربوط به دستگاه های عصبی خاتمه ببخشیم. برای حمایت از افراد مبتلا ، درمانشان و حمایت از خانواده های افراد مبتلا که آنها را همراهی می کنند، کمک خیریه انجام بدهید."

بدین ترتیب خوان لاپورتا مدیر بارسلونا به همراه این باشگاه تصمیم گرفته اند که کمک های خیریه ای به بیماران مبتلا به ALS انجام بدهند. به همین دلیل قرار است که بارسلونا و منچسترسیتی بازی دوستانه ای را در روز 19 آگوست در نیوکمپ داشته باشند که در این بازی به خوان کارلوس اونزوئه، بازیکن و مدیر اسبق بارسلونا که به خاطر همین بیماری جانش را از دست داده، ادای احترام خواهد شد. اونزوئه زمانی دستیار گواردیولا بود که در نهایت  به علت بیماری جان خود را از دست داد. 

4125