آمادگی هفت کشور آسیایی برای میزبانی مسابقات مقدماتی جام ملت‌های زنان

آمادگی هفت کشور آسیایی برای میزبانی مسابقات مقدماتی جام ملت‌های زنان

پایگاه خبری فوتبالی- کنفدراسیون فوتبال آسیا از اعلام آمادگی هفت کشور برای میزبانی مسابقات مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا زنان ۲۰۲۲ هند خبر داد. 

به گزارش فوتبالی، داتو ویندزور جان، دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به دبیران کل فدراسیون‌های حاضر در این مسابقات اعلام کرد، کشورهای بنگلادش، چین تایپه، اندونزی، میانمار، نپال، تاجیکستان و ازبکستان درخواست میزبانی از مسابقات مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا زنان ۲۰۲۲ هند را ارائه کرده‌اند که پس از بررسی تایید نهایی میزبانان متعاقبا به فدراسیون‌های حاضر در این رقابت‌ها اعلام می‌شود.

مراسم قرعه کشی مسابقات مرحله مقدماتی فوتبال زنان آسیا ۲۰۲۲ - هند، روز پنجشنبه سه تیرماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۳۰ به وقت محلی در کوالالامپور مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار خواهد شد.

همچنین مرحله مقدماتی این رقابت‌ها از ۲۱ شهریورماه لغایت ۳ مهرماه ۱۴۰۰ با حضور ۳۰ تیم در ۶ گروه چهارتیمی و ۲ گروه سه تیمی به صورت متمرکز برگزار می‌شود که از هر گروه یک تیم به مرحله نهایی صعود می‌کند.

همچنین مسابقات مرحله نهایی از ۳۰ دی ماه تا ۱۷ بهمن ماه ۱۴۰۰ با حضور ۱۲ تیم برگزار می‌شود.

لازم به توضیح است، تیم‌های ژاپن، استرالیا و چین به همراه هند که میزبان این رقابت‌ها است به طور مستقیم در مرحله نهایی حضور خواهند یافت.

6641