ژیرو: خداحافظی کنم؟ پدربزرگ هنوز زنده است!

ژیرو: خداحافظی کنم؟ پدربزرگ هنوز زنده است!

پایگاه خبری فوتبالی – ژیرو به صحبت‌های مربوط به خداحافظی‌اش از بازی‌های ملی واکنش نشان داد. او گفته هنوز اشتیاق لازم برای فوتبال در سطح ملی را دارد.

به گزارش فوتبالی، اولیویه ژیرو در گفت و گو با فیگارو در رابطه با خداحافظی از تیم ملی گفته: من هنوز تمام نشده‌ام و تا انتهای راه فاصله دارم. روی من حساب کنید. پدربزرگ (اشاره به سن بالای خودش) هنوز زنده است! من هنوز ۳۵ سال سن دارم اما عطش یک بازیکن ۲۰ ساله را دارم.

ژیرو برای اولین بار در سال ۲۰۱۱ به تیم ملی فرانسه دعوت شد. او در آن زمان ۲۵ ساله بود ودر تیم مون پولیه توپ می‌زد که به تیم ملی دعوت شد تا در یک بازی دوستانه مقابل آمریکا بازی کند. او در ۵ تورنمنت‌ مهم به همراه تیم ملی فرانسه بازی کرده و ۱۰۷ بازی برای فرانسوی‌ها انجام داده.

مهاجم تیم ملی فرانسه در ادامه افزود: تیم ملی فرانسه قدرت هجومی بسیار زیادی دارد اما من یک جایگاه ویژه دارم زیرا هیچ بازیکن دیگری سبک من را ندارد. من اینجا هستم تا به انتقادات واکنش نشان دهم و هرچه دارم را ارائه دهم. می‌دانم چگونه در تیم بازی کنم. من عطش آن را داریم و اگر بازیکنان جوان می‌خواهند از من عبور کنند باید آماده این کار باشند.

1101