کلهر: اسکوچیچ باهوش و زیرک است؛ باید از او حمایت شود

کلهر: اسکوچیچ باهوش و زیرک است؛ باید از او حمایت شود

پایگاه خبری فوتبالی- کارشناس فوتبال کشورمان گفت: اسکوچیچ نشان داد مربی باهوشی است و به نظرم او باید به کارش در تیم ملی ادامه دهد و از او در این شرایط حساس حمایت کنیم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، محمود کلهر تصریح کرد: اسکوچیچ یک مربی بی‌ادعا اما باهوش است. او فوتبال ایران را به خوبی می‌شناسد. در مرحله مقدماتی و در آن شرایطی که تیم قرار داشت، نتایج خوبی به دست آورد و موفق شد یک کارسخت را به سرانجام برساند.

وی ادامه داد: خیلی از آن‌هایی که ادعا داشتند آمدند و پول‌های آنچنانی هم گرفتند و همه دیدیم چه نتایجی رقم خورد اما اسکوچیچ بی ادعاست و در این برهه زمانی موفق عمل کرد.

وی ادامه داد: به نظرم باید از او به خوبی حمایت کرد و تیم ملی و او را تنها نگذاشت. بازیکنان خوبی داریم، جوانانی که می‌توانند در آینده‌ای نزدیک در تیم‌های بزرگ توپ بزنند. مهدی طارمی و سردار آزمون نشان دادند این راه برای اثبات شایستگی ها باز است.

بازیکن اسبق پرسپولیس همچنین در خصوص شهرآورد جام حذفی گفت: شاید این یکی از بهترین شهرآوردهای تهران باشد. چرا که هر دو تیم در شرایط خوبی قرار دارند و بازیکنان در آمادگی مطلوب هستند. تقابل استقلال و پرسپولیس در جام حذفی می تواند زیبایی‌های خاص خود را داشته باشد و امیدوارم هواداران و اهالی فوتبال یک بازی زیبا و تماشاگر پسند را شاهد باشند. 

کلهر تاکید کرد: بدون شک آرامش کادر فنی دو تیم باعث می شود بازی زیباتر و جذاب‌تر دنبال شود و بازیکنان نیز با تمرکز کافی در زمین به اجرای دستورات مربی بپردازند.

وی ادامه داد: یحیی گل‌محمدی نشان داده، یک مربی باهوش و زیرک است و روند تغییرات پرسپولیس در نیمه دوم که به نیمه مربیان معروف است گواه این ادعاست. از سویی دیگر فرهاد مجیدی نیز با بازیکن سالاری مقابله کرده و بازیکنان خوبی را در اختیار دارد و همه این‌ها کافی است تا امیدوار باشیم یک بازی زیبا، جذاب، پرگل و تماشایی را ببینیم.

این کارشناس فوتبال کشورمان گفت: پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، در لیگ برتر و جام حذفی نشان داد از چه توانایی و قدرتی برخوردار است. توصیه من به هر دو تیم حفظ آرامش در طول بازی است تا هواداران یک بازی خوب را نظاره‌گر باشند.

وی در مورد بازی سوپرجام هم گفت: حضور پرسپولیس در این مسابقه نیز نشان از قدرت و توانایی این تیم دارد البته تراکتور هم تیم خوبی بود اما خوشبختانه جام به پرسپولیس رسید.

7474