جانشین زلاتان در سوئد: قیمت من؟ زنگ بزنید و از ترانسفرمارکت بپرسید!

جانشین زلاتان در سوئد: قیمت من؟ زنگ بزنید و از ترانسفرمارکت بپرسید!

پایگاه خبری فوتبالی - الکساندر ایساک مهاجم 21 ساله سوئدی یکی از نامهای ویژه در یورو است.

به گزارش فوتبالی، مهاجم سوسیه داد با مصدومیت ایبراهیموویچ به ستاره اصلی تیمش در خط حمله تبدیل شده است. در حقیقت ایبرا به خاطر مصدومیت یورو را از دست داد. ایساک در دو بازی اول سوئد در یورو مقابل اسپانیا و اسلواکی گل نزد اما یکی از بهترین های تیمش بود. او مقابل اسلواکی یک پاس طلایی داد که به پیروزی تیمش منجر شد. 

عملکرد خوب ایساک باعث شده تا برخی از تیم های بزرگ شامل آرسنال به دنبال خرید وی باشند. وی در مورد تمجیدها از خودش گفت:" این تمجیدها باعث می شود که کمی به خودت افتخار کنی و این نشانه خوبی است. در بسیاری از مواقع تمایل یک باشگاه چیزی نیست که اهمیت زیادی داشته باشد چرا که ممکن است که خیلی از تیم ها به تو علاقمند باشند اما اتفاقی رخ ندهد اما باید با آرامش کار خود را پیش ببری."

وی در این باره که ممکن است عملکردش در یورو باعث افزایش قیمتش شود هم گفت:" می توانید به سایت ترانسفرمارکت (که در حوزه نقل و انتقالات فعالیت می کند) زنگ بزنید و بپرسید! این چیزها روی من تاثیر منفی یا مثبت نمی گذارند. این اولین باری نیست که در دوران فوتبالم در مورد تمایل باشگاه های مختلف به من صحبت می شود. قبلا این مسئله مشکل ساز نبود و حالا هم نیست. حضور در یورو با بازی کردن برای باشگاهت متفاوت است. وقتی در یورو بازی می کنی کل اروپا تو را می بینند. در این دو بازی فضای زیادی برای دریبل زدن داشتم و همه چیز خوب پیش رفت. قطعا دوست دارم که گل بزنم اما عملکرد تیم مهم تر است."

4125