راموس در واکنش به پیشنهاد رمی‌ها: به من فرصت بدهید!

راموس در واکنش به پیشنهاد رمی‌ها: به من فرصت بدهید!

پایگاه خبری فوتبالی – رسانه اسپورت مدیاست ادعا کرده رمی‌ها قراردادی به ارزش ۷.۵ میلیون یورو در سال را به راموس پیشنهاد کرده اما راموس از آن‌ها وقت بیشتری خواسته.

به گزارش فوتبالی، سرخیو راموس، بازیکن افسانه ای رئال مادرید که امسال قراردادش با رئال مادرید به پایان رسید حالا در حال بررسی پیشنهادات است. این بازیکن ۳۵ ساله از طرف بسیاری از باشگاه‌های اروپایی پیشنهاد داشته و حالا رسانه اسپورت مدیاست ادعا کرده رم یکی از اولین تیم‌های خواهان راموس است و به او پیشنهاد داده.

رمی‌ها در قراردادشان ۷.۵ میلیون یورو به راموس پیشنهاد داده‌اند که البته مبلغ کمتری نسبت به دستمزد ۱۲ میلیون یورویی او در رئال مادرید است. اگر راموس با رمی‌ها به توافق برسد می‌تواند با استفاده از برخی قوانین که برای بازیکنان غیر ایتالیایی وضع شده در سال تنها ۱۰۰ هزار یورو مالیات دهد. در هر صورت اما راموس پیشنهاد رمی‌ها را رد نکرده و از آن‌ها درخواست کرده تا به او زمان بدهند.

دیگر تیم‌های خواهان راموس پاری سن ژرمن، منچستر یونایتد و سویا هستند که هر کدام مزایایی برای این مدافع اسپانیایی دارند. راموس زیر نظر مورینیو ۱۳۷ با با پیراهن رئال مادرید به میدان رفت و باید دید این دو نفر باز هم با هم همکاری خواهند کرد یا خیر.

1101