پرسپولیس به دنبال ادامه همکاری با کارگزار

پرسپولیس به دنبال ادامه همکاری با کارگزار

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه پرسپولیس و کارگزارش در مذاکرات جدید به توافقاتی جهت ادامه همکاری برای فصل‌ بعد رسیده‌اند.

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که طی ماه‌های اخیر اختلافاتی میان باشگاه پرسپولیس و کارگزار این باشگاه شکل گرفته بود و احتمال پایان همکاری طرفین وجود داشت، حالا گفته می‌شود در مذاکرات جدید طرفین به نقاط مشترکی دست یافته‌اند تا این همکاری به زودی در قالب یک قرارداد جدید برای فصل بعد تمدید شود.

اختلاف طرفین، بیشتر در مواردی نظیر شیوه پرداخت و البته کسوراتی که به واسطه مالیات در نظر گرفته می‌شود بود و در چند مرحله نیز باشگاه پرسپولیس، کارگزارش را تهدید به فسخ قرارداد کرد. با این حال اکنون و در شرایطی که مدت زیادی به پایان همکاری طرفین باقی نمانده و کارگزار نیز به تعهدات خود در قبال پرداختی‌ها به باشگاه عمل کرده، مدیران باشگاه پرسپولیس پس از بررسی نقاط ضعف این قرارداد و خواست جهت اصلاح برخی موارد، حاضرند در صورتی که مبلغ پیشنهادی آنها مورد تائید کارگزار بگیرد، همکاری‌شان با این کارگزار را ادامه دهند.

پیش از این گفته می شد باشگاه پرسپولیس برای یک فصل رقمی حدود 300 میلیارد تومان می‌خواهد و عقیده دارد کمتر از این رقم نمی‌تواند همه نیازهای مالی این باشگاه را پوشش دهد. اما این پیشنهاد با مخالفت کارگزار مواجه شده بود.

قرارداد کارگزار در پایان این فصل تمام می‌شود و آخرین پرداختی آنها به پرسپولیس حدود 15 میلیارد تومان خواهد بود.

7655