فودن: انگلیس قهرمان شود همه موهای‌شان را رنگ می‌کنند

فودن: انگلیس قهرمان شود همه موهای‌شان را رنگ می‌کنند

پایگاه خبری فوتبالی – فودن اعلام کرده در صورت قهرمانی همه اعضای تیم ملی انگلیس موهای خود را مانند او رنگ خواهند کرد.

به گزارش فوتبالی، فیل فودن یکی از ستاره‌های تیم منچسترسیتی در فصل گذشته بود که امید زیادی می‌رفت در تیم ملی انگلیس هم در یورو بدرخشد. فودن پیش از آغاز یورو تصمیم گرفت به یاد خاطرات پل گاسکوئین موهای خود را رنگ کند و با ظاهری شبیه به او پای به مسابقات بگذارد و حالا خبر داده اگر انگلیس در یورو به موفقیت برسد قرار است تمام بازیکنان موهای خود را رنگ کنند!

فودن در گفت و گو با talkSPORT گفته: اگر در یورو قهرمان شویم من به اعضای تیم گفته‌‌ام که همه باید مدل موهای‌شان را مانند موهای من کنند. خوشبختانه همه اعضای تیم موافقت خود را اعلام کردند. اگر قهرمان شویم، شما همه اعضای تیم را با موهایی یکسان خواهید دید!

درجام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه، تیم ملی رومانی با ظاهری جالب در مسابقات ظاهر شد و تمام اعضای تیم موهای خود را به رنگ زرد درآوردند. حالا فودن هم با اشاره به آن تیم، اعلام کرده دوست دارد اعضای تیم ملی انگلیس هم، همه موهایی یک‌رنگ داشته باشند.

فودن در ادامه گفته: فکر می‌کنم اعضای تیم رومانی هم این کار را کرده‌اند. درست است؟ آن‌ها هم با یک مدل موی یکسان در مسابقات ظاهر شدند. بنابراین در صورت قهرمانی دوست دارم همه بازیکنان یک مدل مو داشته باشند.

1101