مطهری: نمی‌دانم چرا مشکلات فقط برای استقلال است/ جریمه هم شویم مهم نیست

مطهری: نمی‌دانم چرا مشکلات فقط برای استقلال است/ جریمه هم شویم مهم نیست

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم تیم فوتبال استقلال به انتقاد از شرایط این تیم پرداخت و گفت حتی اگر برای بیان این مسائل جریمه شود، اهمیتی ندارد.

به گزارش فوتبالی، ارسلان مطهری پس از پیروزی 2 بر صفر تیم استقلال مقابل پدیده اظهار داشت: با تمام مشکلاتی که داریم خدا را شکر بردیم و هواداران خوشحال شدند.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا دلیل قطعی برق را می‌داند یا خیر، عنوان کرد: نه، واقعاً نمی‌دانم چه شد.

مهاجم تیم فوتبال استقلال درباره مشکلات این تیم نیز توضیح داد: قبلاً هم این مشکلات بوده، ولی الان به اوج خودش رسیده است. نمی‌دانم چرا این مشکلات فقط برای ماست. من الان دو سال است به تیم استقلال آمدم، ولی این تیم چهار پنج سال است که این مشکلات را دارد. باید فکری به حال تیم استقلال شود.

مطهری در واکنش به طرح این موضوع که اگر در مورد کسی هم صحبت کند، جریمه خواهد شد، گفت: خیر، اصلاً جریمه هم شویم مهم نیست! ما به خاطر دل هواداران بازی می‌کنیم. ما کاری نداریم مدیرعامل چه کسی است، ما می‌خواهیم شرایط‌مان «اوکی» شود. آقایان! کادر مدیریتی بیاورید که تیم را جمع‌و‌جور کند. این تیم 40 میلیون هوادار دارد. وقتی شما کار نمی‌کنید، نه فقط ما و کادر فنی، 40 میلیون هوادار ناراحت می‌شوند. هواداران حرص می‌خورند، ولی احساس می‌کنم این موضوع اصلاً برای‌شان مهم نیست. از مشکلات گفتن کلیشه‌ای شده است. یک مثال ساده می‌زنم. ما یک سالن وزنه می‌خواهیم برویم، پنج شش مکان عوض کرده و هر روز یک جا تمرین می‌کنیم.

6641