مهدی‌پور: یعنی چه که هر طور مدیریت کنند و بگوید کسی صحبت کند برخورد می‌کنیم؟/ در خرج روزانه‌ام گیر کرده‌ام

مهدی‌پور: یعنی چه که هر طور مدیریت کنند و بگوید کسی صحبت کند برخورد می‌کنیم؟/ در خرج روزانه‌ام گیر کرده‌ام

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک تیم فوتبال استقلال به صحبت‌های احمد مددی که اعلام کرده است در صورت صحبت خارج از وظیفه بازیکنان و کادر فنی برخورد خواهد شد، واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، مهدی مهدی‌پور هافبک تیم فوتبال استقلال پس از برتری 2 بر صفر این تیم مقابل پدیده اظهار داشت: خدا را شکر بردیم، اما با توجه به شکل بازی پدیده، بازی سختی بود. خدا را شکر که برنده شدیم و امیدوارم بتوانیم این روند را ادامه بدهیم.
وی درباره حواشی اخیر استقلال و مشکلات مدیریتی این تیم گفت: واقعاً شرایط سخت است و من واقعاً در این 8، 9 سالی که در لیگ برتر و تیم‌های مختلف بازی کردم، چنین چیزی ندیده بودم. همه چیز نابسامان، بد و به‌هم ریخته است. هر روز با کادر و بازیکنان به هم قول می‌دهیم مقابل این مشکلات کم نیاوریم، اما این مشکلات به آرامش ما ضربه می‌زند و عملکردمان را هم تحت تأثیر می‌گذارد.

هافبک تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه مدیرعامل باشگاه گفته همه چیز مرتب است و در صورت صحبت کادر فنی و بازیکنان با آنها برخورد انضباطی می‌شود، خاطرنشان کرد: یعنی چه؟ شما با این شکل مدیریت کنید و بعد هم بگویید اگر کسی صحبت کند، برخورد می‌کنیم؟ واقعاً مشکلات داریم و من بعد از سال‌ها در خرج و مخارج روزانه خودم هم گیر کردم. البته همه به هم قول دادیم، کم نیاوریم و جلوی مشکلات بایستیم. فقط هواداران بدانند که همه به عشق آنها بازی می‌کنیم، اما شرایط یکسری آنقدر بد بوده که حتی نمی‌خواستند تمرین کنند.

مهدی‌پور در واکنش به این سؤال که در آخر این مشکلات به کجا خواهد رسید، گفت: ما و کادر فنی پشت هم ایستاده‌ایم تا شرایط‌مان بهتر شود. چیز خاصی هم نمی‌خواهیم و فقط اینکه امکانات اولیه را برای ما فراهم کنند و شرایطی که تیم خوب می‌خواهد را ایجاد کنند. هر کسی هم که می‌خواهد، مسئول باشد فرقی ندارد.

6641