عکس؛ چهار خرید جدید بارسلونا با قیمت 9 میلیون یورو

عکس؛ چهار خرید جدید بارسلونا با قیمت 9 میلیون یورو

پایگاه خبری فوتبالی - خوان لاپورتا از زمانی که به عنوان ریاست جدید باشگاه بارسلونا برگزیده شده است به دنبال جذب بازیکنان جدید برای بارسلونا بوده است تا بتواند اوضاع این تیم را بهبود ببخشد.

به گزارش فوتبالی، اوضاع مالی بارسلونا در حال حاضر چندان مساعد نیست و خوان لاپورتا برای اینکه بتواند تغییر و تحولاتی در این باشگاه ایجاد کند و بازیکنان جدیدی خریداری کند، مجبور شده است به سراغ بازیکنانی برود که قرارداد هایشان با باشگاه هایشان تمام شده است و می توانند به طور رایگان از باشگاه خود جدا شوند. آگوئرو و ممفیس دیپای از این قبیل بازیکنان هستند و بارسلونا بازیکنان دیگری مثل اریک گارسیا و امرسون را هم به خدمت گرفته است.

بارسلونا برای خرید این 4 بازیکن مجموعا 9 میلیون یورو خرج کرده است. در واقع خوان لاپورتا بسیار اقتصادی عمل کرده است و سعی کرده که بازیکنانی را بخرد که با دخل و خرج بارسلونا هم‌خوانی داشته باشد.

باید دید که فصل آینده برای بارسلونا به چه شکل رقم خواهد خورد چرا که هنوز تکلیف بازیکنی مثل لیونل مسی هم روشن نشده است و چیزی تا پایان قرارداد او با باشگاه بارسلونا باقی نمانده است و هنوز قرارداد او تمدید نشده و صحبتی در این باره مطرح نبوده است.

1470