اسطوره آلمان: هاورتز تکنیک و مهارت زیدان را دارد

اسطوره آلمان: هاورتز تکنیک و مهارت زیدان را دارد

پایگاه خبری فوتبالی - لوتار ماتئوس اسطوره تیم ملی آلمان، کای هاورتز ستاره این کشور و باشگاه چلسی را با زین الدین زیدان اسطوره فوتبال فرانسه مقایسه کرد. 

به گزارش فوتبالی، کای هاورتز در تابستان گذشته از بایر لورکوزن به چلسی پیوست. او در ابتدا اصلا درخشان ظاهر نشد، اما در ادامه توانست عملکرد خوبی از خود به جای بگذارد و گل قهرمانی چلسی در فینال لیگ قهرمانان اروپا را نیز به ثمر رساند. هاورتز در یورو 2020 نیز نمایش رضایت مندی را در دیدار مقابل فرانسه و پرتغال داشت و در برابر پرتغال نیز گلزنی کرد. 

به نقل از سایت گل، لوتار ماتئوس درباره هاورتز به کیکر گفت: "من از نظر تکنیک، مهارت و نگاه کلی، او را با زیدان مقایسه می‌کنم. زیدان به نظر بازیکن چابکی به نظر نمی‌رسید، اما زمانی که توپ را داشت سریع عمل می‌کرد. هاورتز علاوه بر این، سرعت بالایی دارد. هاورتز می‌توانست در این مدت، تمرینات فشرده‌تری داشته باشد و گل‌های بیشتری را به ثمر برساند. او دید بالا، کنترل توپ مناسب و تکنیک خوبی دارد. به علاوه، هاورتز باهوش بازی می‌کند و از بدنش استفاده مناسبی می‌کند. کای در راه ستاره شدن است، اما جزئیات همه چیز را مشخص می‌کنند. هاورتز در سال‌های آینده زمانی که دیگر کروس و گوندوغانی نباشند، مهره اصلی تیم خواهد بود."

4416