بررسی عملکرد سرمربی برزیل؛ موفق یا ناکام؟

بررسی عملکرد سرمربی برزیل؛ موفق یا ناکام؟

پایگاه خبری فوتبالی – در پنجمین سالروز مربیگری تیته در برزیل فرصت خوبی برای بررسی عملکرد او بوجود آمده.

به گزارش فوتبالی، روز گذشته پنجمین سالگرد حضور تیته روی نیمکت تیم ملی برزیل بود. این مربی ۶۰ ساله پس از عملکرد بسیار ضعیف دونگا و عدم صعود برزیل از مرحله گروهی کوپا آمریکا روی نیمکت برزیل نشست. تیته حالا در کوپا آمریکا تیم برزیل را هدایت می‌کند و می‌خواهد باز هم قهرمانی بدست آورد و فرصت خوبی هم برای ارزیابی عملکرد او رسیده است.

قهرمانی در کوپا آمریکای ۲۰۱۹ برجسته‌ترین نقطه کارنامه کاری تیته است. او در این مدت در ۵۶ بازی روی نیمکت برزیل نشسته که این ۵۶ بازی شامل ۴۲ برد، ۱۰ مساوی ۴ شکست بوده. او توانسته آمار ۸۱ درصد برد را بر جای بگذارد. در تورنمنت های مهم آمار او بهتر هم عمل کرده و توانسته در ۳۱ بازی ۲۶ برد بدست بیاورد. شاید بدترین باخت او را شکست برابر بلژیک در یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ باید بدانیم که برزیل را از قهرمان دور کرد اما در مجموع تیم تیته در این ۵ سال ۱۲۳ گل زده و ۱۹ گل دریافت کرده تا با تفاضل +۱۰۴ آماری رشک‌برانگیز ثبت شده باشد.

برزیل شانس خوبی برای فتح جام دارد و اگر موفق به این کار نشود تمام آمارهای تیته زیر سوال خواهد رفت. بنابراین باید دید عملکرد او در این جام چه خواهد شد.

1101