کامنت جالب معاون پرسپولیس در لایو کنعانی‌زادگان

کامنت جالب معاون پرسپولیس در لایو کنعانی‌زادگان

پایگاه خبری فوتبالی- معاون باشگاه پرسپولیس، این بار در فضای مجازی مدافع ملی پوش نیکش را برای مذاکره به باشگاه دعوت کرد.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته و پس از قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس در بازی سوپرجام و در حالی که بازیکنان این تیم آماده دریافت کاپ قهرمانی و دریافت مدال بودند محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع این تیم در یک لایو اینستاگرامی، قهرمانی پرسپولیس را به هواداران تیمش تبریک گفت.

یکی از نکات جالبی که در این لایو مورد توجه قرار گرفت کامنت ابراهیم شکوری برای مدافع تیمش بود و معاون باشگاه پرسپولیس برای مدافع تیمش کامنت گذاشت که در باشگاه منتظر اوست.

مدافع ملی‌پوش پرسپولیس یکی از بازیکنانی است که قراردادش با این تیم در پایان فصل به پایان می‌رسد. اگر چه گفته می‌شود او با باشگاه الاهلی به توافق نهایی رسیده و حتی قراردادش را با این باشگاه قطری امضا کرده اما برخی اخبار حاکی از آن است که کنعانی‌زادگان علیرغم توافق با الاهلی، هنوز قراردادی با این باشگاه امضا نکرده است.

در حالی که باشگاه پرسپولیس با درخواست یحیی گل‌‎محمدی چندین بار کنعانی زادگان را برای مذاکره جهت تمدید قراردادش به باشگاه دعوت کرده اما این بازیکن هر بار از رفتن به باشگاه امتناع کرده تا حالا ابراهیم شکوری مجبور شود این دعوت را در فضای مجازی و لایو اینستاگرام کنعانی زادگان علنی کند.

شواهد نشان می‌دهد که محمدحسین کنعانی‌زادگان در پایان فصل از پرسپولیس جدا خواهد شد و این مدافع میانی آخرین روزهای حضور خود در پرسپولیس را سپری می‌کند و این یعنی که قرمزها باید از حالا به فکر مدافع میانی برای فصل بعد باشند.

7655