«هیولای کُره‌ای»، هم‌تیمی طارمی در پورتو می‌شود

«هیولای کُره‌ای»، هم‌تیمی طارمی در پورتو می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی - کیم مین جائه مدافع میانی 24 ساله اهل کره جنوبی یکی از درخشان ترین بازیکنان حال حاضر فوتبال آسیا در یک قدمی پورتو است و به زودی به هم تیمی مهدی طارمی تبدیل خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، پورتو با باشگاه گوان پکن برای انتقال این بازیکن به توافق رسیده هر چند که مبلغ دقیق انتقال مشخص نیست. این بازیکن 194 سانتی متری که در چین لقب "هیولا" را به خاطر هیکلش کسب کرده است، با آرسنال، اورتون، لایپزیش و لاتزیو نیز مذاکراتی داشته و تاتنهام در زمان حضور مورینیو به سراغ وی رفته بود اما به نظر می رسد که لیگ پرتغال مقصد احتمالی او باشد. 

بازیکن تیم ملی کره جنوبی تا کنون از فوتبال آسیا خارج نشده است و پس از دو سال حضور در لیگ چین حالا در نظر دارد که گام مهمی در دوران فوتبالش داشته باشد و پورتو می تواند سکوی پرتاب وی باشد. او در سال 2018 به همراه سون و دیگر ستارگان فوتبال کره جنوبی به مدال طلای بازیهای آسیایی رسید تا بدین ترتیب بتواند از خدمت سربازی معاف شود که همین مسئله به او کمک کرد تا بتواند در خارج از لیگ کره جنوبی پیشرفت کند. به نظر می رسد که پورتو در روزهای آینده انتقال این بازیکن اهل کره جنوبی را به صورت رسمی اعلام خواهد کرد.

4125